Performancing Metrics

علت مرگ «حسن جوهرچی» تشریح شد | اتاق خبر
کد خبر: 387858
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1395 - 11:27
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص مرگ «حسن جوهرچی» ارائه کرد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی در این اطلاعیه آمده است: « مرحوم "حسن جوهرچی" از یک سال قبل با بروز زردی و ضعف و بیحالی، متوجه بیماری مزمن کبدی در خود شدند. در مدت یکسال گذشته وی پیگیری های اولیه ای نزد خود داشتند. به علت عدم بهبودی و پیشرفت مشکلات کبدی در این مدت، ایشان از حدود ٣ ماه قبل زیر نظر متخصصان گوارش و کبد مجتمع بیمارستانی امام خمینی قرار گرفتند.
در این زمان اقدامات تشخیصی و درمانی و مراقبتی سرپایی جهت تشخیص و درمان بیماری مزمن کبدی ایشان زیر نظر پزشکان فوقتخصص گوارش و کبد این مجتمع شروع شد. از ٢ ماه قبل نیز پرونده در درمانگاه پیوند کبد برای ایشان تشکیل شد.
در این مدت اطلاعات در مورد تشخیص و درمان بیماری مزمن کبدی به ایشان و خانواده بیمار داده می شد. در این سیر درمانی، ایشان یکبار در بخش گوارش مجتمع بستری شدند. در این بستری درمان های لازم بعمل آمد و با بهبود نسبی، درمان های سرپایی ایشان پیگیری شد. تکمیل مشاوره های و آزمایشات مورد نیاز قبل از دریافت پیوند کبد توسط درمانگاه پیوند کبد مجتمع پیگیری می شد. اقدامات مشاوره ای در این زمینه هم برای ایشان و خانواده بیمار اطلاع داده شد و تصریح گردید که در بعضی موارد از نظر پزشکی نیاز به اقدامات بیشتری قبل از پیوند بود.
در این مدت با توجه به شدت بیماری و ضرورت پیوند، علیرغم پیگیری های همکاران بیمارستان و خانواده، شرائط انجام پیوند فراهم نشد.
آخرین مراجعه ایشان در تاریخ دوشنبه هفته گذشته با حال عمومی بد به اورژانس مجتمع بوده که پس از احیاء در بخش آی سی یوی اورژانس مجتمع بستری شدند.
اقدامات پزشکی لازم در این خصوص برای ایشان توسط متخصصین مرتبط از رشته های مختلف بعمل آمد. در این بستری تظاهرات نارسایی شدید کبد شامل نارسایی کلیه هم زمان (سندروم هپاتورنال حاد) و عفونت ریوی وجود داشت که علیرغم اقدامات درمانی، کنترل نشد و متاسفانه منجر به فوت وی شد.
لازم به ذکر است در دو ماه گذشته بیش از ٢٠ پیوند کبد برای بیماران مشابه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی برای بیمارانی که از نقاط مختلف کشور مراجعه می‌نمایند و اقدامات لازم را پشت سر گذاشته اند انجام شده و هیچ مشکلی از جهت انجام این اقدام درمانی پیشرفته وجود ندارد. روابط عمومی بیمارستان امام درگذشت این هنرمند محبوب را به بازماندگان محترم و جامعه هنری و هنردوست کشور تسلیت عرض می‌کند».
 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید