Performancing Metrics

تهران هیچ احترامی برای ما قائل نیست | اتاق خبر
کد خبر: 387962
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1395 - 10:05
همیشه از دولت اوباما انتقاد می کردم، چون مقابل تهران نمی ایستاد
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید ایران هیچ احترامی برای ما قائل نیست و توافقی که با این کشور صورت گرفته بدترین توافقی است که تا حالا امضا شده است.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از انتخاب؛ او دولت ایران را متهم کرد که بعد از امضای این توافق "گستاخ‌تر" شده است.
 
ترامپ که با بیل اورایلی از شبکه فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد توافق هسته‌ای ایران و پنج قدرت جهانی را توافق دولت اوباما با ایران خواند و با انتقاد از آن گفت این توافق "شرم‌آور" است و دلیلی برای امضای آن وجود نداشته است.
 
ترامپ گفت: "اگر قرار بود با ایران توافقی شود باید معامله خوبی انجام می‌شد."
 
دونالد ترامپ در این مصاحبه تاکید کرد که دولت آمریکا در نتیجه توافق هسته‌ای با ایران دستاوردی نداشته است: "ما یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار نقد به آنها دادیم و هیچ چیز به جای آن نگرفتیم." به گفته او ایران پس از انجام توافق هسته‌ای "گستاخ‌تر" شده است.
 
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به قایق‌های تندروی سپاه پاسداران ایران در خلیج فارس گفت که :"آنها نه تنها به ما احترام نمی‌گذارند که درست برعکس عمل می‌کنند. هواپیماهای ما را تعقیب می‌کنند و با قایق‌های کوچک‌شان کشتی‌های ما را محاصره می‌کنند. چون برایشان باور کردنی نیست کسی این قدر احمق باشد که توافقی این‌چنینی با آنها امضا کند."
 
رئیس جمهوری آمریکا در این مصاحبه ایران را متهم کرد که "مهم‌ترین حامی تروریسم است و به سرتاسر جهان پول و اسلحه می‌فرستد." ترامپ گفت ایران نمی‌تواند به این کارهایش ادامه بدهد.
 
دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمله نظامی به ایران گفت که همیشه از دولت باراک اوباما انتقاد کرده است که با قاطعیت مقابل ایران نایستاده و برای آنها ضرب‌الاجل تعیین نکرده است. او افزود به ایران خوشبین نیست چرا که این کشور "احترامی برای آمریکا قائل نیست".
 
وی در پاسخ به سئوالی در مورد لغو برجام گفت: "خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر ایران می امد و می گفت ما الان بایکدیگر باشیم،  من این توافق را تحمل می کردم، اما انها عکس آن را انجام می دهند."
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید