Performancing Metrics

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی در بودجه سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 388032
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1395 - 12:38
ربیعی خبر داد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گقت: هیچ کس حق ندارد حتی یک ریال از پول بیت المال را بدون برنامه و هدف خرج کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی ربیعی در جلسه شورای اداری ملکان، با بیان اینکه استقلال کشور اصلی ترین و بنیادی‌ترین موضوع انقلاب است، اظهار کرد:  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیمات ایران در بیرون از کشور و توسط کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا اتخاذ می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو واژه استقلال و آزادی به معنای کامل تحقق یافته و این خود مردم بودند که برای آینده کشورشان تصمیم گیری می‌کردند.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵، گفت: ایران در این مذاکرات مقابل شش قدرت جهانی ایستاد و از حق خود دفاع کرد، در واقع برجام نیز بار دیگر استقلال کشور را نشان داد.

ربیعی با بیان اینکه متأسفانه در جامعه بداخلاقی و تخریب جای معنویت را گرفته است، بیان کرد: عده‌ای با چشم پوشی از همه چیز، از هر فرصتی برای تخریب زحمتکشان این نظام استفاده می‌کنند، امروزه در کشور بیش از هر زمان دیگری به اخلاق نیاز است.

وی با تأکید بر تلاش بیشتر کارمندان و کارگران، گفت: کشورهایی همچون ژاپن، چین و مالزی با تلاش و سخت کوشی مردمانش به قدرت‌های جهانی تبدیل شدند، با روند کنونی نمی‌توانیم سیر صعودی طی کنیم، ضرورت دارد نیروهای کاری کشور تلاششان را دو برابر کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه زمانی که دولت یازدهم بر روی کار آمد کشور با ۵۶ درصد کسری رشد مواجه بود، خاطرنشان کرد: دولت توانست این خلاءها را در سال ۹۳ و ۹۴ پوشش دهد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده برای اشتغال‌زایی پیش بینی شده است، بیان کرد:  همچنین برای اشتغال‌زایی توسط بنگاه‌های خرد و کوچک نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بخش درمان، توانستیم ۱۰ میلیون حاشیه نشین کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار بدهیم، خاطرنشان کرد: این کار دولت بسیار ارزشمند است.

ربیعی با تاکید بر اینکه یاد بگیریم با مدارا و تفاهم کار کنیم، خاطرنشان کرد: مدارا و تفاهم شعار رئیس جمهور است که باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در ادامه خاطرنشان کرد: برای حمایت و مسکن‌دار کردن خانواده‌هایی که دو معلول و بیش از دو معلول دارند نیز سیاست‌های تشویقی تعریف کرده و در این راستا تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید