Performancing Metrics

نمایشگاه اختصاصی ایران در نایروبی با پاویون تخصصی اتاق زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 388848
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395 - 15:38

با توجه به اولویت دولت تدبیر و امید در توسعه روابط اقتصادی، بازرگانی با قاره آفریقا نمایشگاه اختصاصی ایران در نایروبی پایتخت کنیا با اختصاص پاویون تخصصی به اتاق زنجان برگزار شد.

در پاویون اختصاصی اتاق زنجان ۲۸ شرکت فعال استانی در زمینه های مختلف صنایع نساجی و پوشاک، برق و الکترونیک، مواد غذایی و کشاورزی حضور داشتند.

این نمایشگاه به طور رسمی با حضور آقای خسرو تاج رئيس سازمان توسعه تجارت، جناب آقای درویش امیری استاندار زنجان و آقای کیپرونو کیتونی  رئيس اتاق بازرگانی کنیا افتتاح شد.

برنامه هیات اعزامی اتاق زنجان در کنیا

متعاقب برگزاری این نمایشگاه هیاتی  به سرپرستی استاندار و باحضور رئیس اتاق زنجان وجمعی از تجار و بازرگانان به این کشور اعزا م شد

استاندار زنجان  در این سفر ضمن دیدار با استاندار ناکورا کنیا پیرامون نحوه انتقال خدمات فنی مهندسی و انتقال تکنولوژی های انبوه سازی مسکن و تولید و انتقال مواد اولیه ساخت و ساز ساختمان و کشت فراسرزمینی تبادل نظر نمود. دراین  دیدار استاندار زنجان و استاندار ناکورا بر گسترش همکاریهای دوجانبه اصرار و بر تداوم این روند تاکید نمودند

دیدار با فرجوند سفیر ایران در کنیا و همچنین انجام جلسات B2B به منظور توسعه تجارت با کشور کنیا از دیگر برنامه های این هیات بود.

نتایج سفر هیات اقتصادی اتاق بازرگانی استان زنجان به کنیا

در طول این سفر هیات مذکور موفق به معرفی توانمندیها و پتانسیلهای بالقوه استان در جلسات کاری با سرمایه گذاران و مسئولین کنیایی شد. هر چند این شناخت دوطرفه بود و تجار زنجانی نیز با نیازهای تجاری ، اقتصادی و گردشگری این کشور از نزدیک آشنا شدند.

انعکاس رسانه ای سفر هیات اقتصادی زنجان به این کشور نیز از جمله نکات حائز اهمیت این سفر بود.شایان ذکر است به جهت ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه در صادرات سیم و کابل و مواد اولیه و همچنین مواد غذایی ارگانیک از جمله زیتون و .. زمینه فعالیت گسترده ای دراین کشور در خصوص جذب بازار کشور کنیا برای تجار زنجانی مهیا ست

این نمایشگاه ۱۵ لغایت ۱۸ بهمن ماه برگزار گردید.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید