Performancing Metrics

آغاز عرضه سهام فروشگاه رفاه در بورس از امروز | اتاق خبر
کد خبر: 389057
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1395 - 10:20
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خبر داد:
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور گفت: سهام رفاه که در دست بانک تجارت است هفتم اسفندماه در بورس عرضه می‌شود و طبق تکلیف بانک مرکزی پنج بانک بزرگ کشور که سهام رفاه را دارند، باید سهام‌شان را عرضه کنند.

فرشید گل‌زاده کرمانی اظهار کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۳ به دلیل حاکم شدن رکود اقتصادی شدید و فرسوده بودن زیرساخت‌های رفاه، مشکلات و بی‌ثباتی در شرکت رخ داد و از مردادماه ۱۳۹۳ در زیرساخت‌ها و حوزه انسانی تجدید نظر شد و در شرایطی که سرمایه‌گذاری سخت بود، با کاهش هزینه‌ها، توانستیم خود را بازسازی کرده و موفق شویم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: امروز رفاه با ۲۳۰ فروشگاه و نزدیک به یک هزار عاملیت فروش در کشور خدمات و کالا به مردم ارائه می‌کند و توانسته‌ایم مفهوم فروشگاه‌های نسل جدید را در ایران عرضه کنیم. ضمن اینکه خرید خانگی مردم از این فروشگاه سالانه نزدیک به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: تنوع کالای گسترده، بخش‌های متنوع، قیمت کمتر برای مردم از ویژگی‌های فروشگاه‌های رفاه است و هر ماه فروش فوق‌العاده و تخفیف ویژه داریم و بیش از ۲۰ هزار قلم کالا را ماهانه با تخفیف بین ۲۰ تا ۵۰ درصد ارائه می‌کنیم و اسفندماه ۳۰ هزار کالای با تخفیف داریم. دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها که خرید رکود بیشتری نسبت به روزهای دیگر هفته دارد ۱۰ قلم کالای اساسی را با مشارکت تولیدکنندگان، با سود صفر درصد ارائه می‌کنیم.

وی بیان کرد: اکنون رفاه در حوزه توسعه فروشگاه‌ها از مطرح‌ترین فروشگاه‌های کشور است و کالاها را نیز با قیمت رقابتی‌تر نیز را ارائه می‌کند و در سال آینده در کشورهای عراق، افغانستان، عمان و ... حضور خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: یکی از طرح‌های ما برای سال ۱۳۹۶ تولید بومی، فروش ملی است که در این طرح برخی از تولیدکنندگان با کیفیت محلی و بومی سراسر کشور به ویژه شهرهای محروم را شناسایی می‌کنیم و کار بسته بندی، بازاریابی، توزیع، فروش و تبلیغات را رفاه انجام خواهد داد که اکنون در محصول خرما، برنج ایرانی کار می‌کنیم و برنج ایرانی اکنون در فروشگاه‌های رفاه ارائه می شود.

وی افزود: در سال جاری ۶۰ کالا را معرفی کردیم و کمپین ویژه‌ای به این منظور طراحی و معرفی خواهد شد.

گل زاده کرمانی با اشاره به سال اقتصادی، اقدام و عمل، اظهار کرد: معتقدیم رفاه یکی از مصادیق عملی اقتصاد مقاومتی در کشور است و ویترین اقتصاد مقاومتی است  که ۳۰۰۰ تولیدکننده ایرانی می‌توانند کالاهایشان را در رفاه به فروش برسانند.

وی در ادامه با بیان اینکه معتقدم شبکه توزیع و فروش کشور باید اصلاح شود و در این صورت تولید رونق پیدا می‌کند،   عنوان کرد: مشکل تولید ما، توزیع، فروش و هزینه‌های بسیار زیادی است که در این شبکه توزیع و فروش و به تبع به مصرف کننده تحمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه گفت: میزان توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه فروش مدرن، یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است که ما در ایران تا رسیدن به این شاخص خیلی فاصله داریم.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید