Performancing Metrics

هشدار اروپا به آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 389154
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395 - 18:46
درگیری لفظی بالا گرفت؛
مقامات آلمانی اعلام کردند، در صورتی که دونالد ترامپ به اعمال تعرفه‌های تنبیهی روی آورد، اتحادیه اروپا مقابله به مثل خواهد کرد.
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، مشاور صدر اعظم آلمان اعلام کرد، در صورتیکه دونالد ترامپ به منظور حمایت از صنایع داخلی آمریکا در برابر رقبای خارجی آنها تعرفه وضع کند، اتحادیه اروپا اعمال تعرفه تنبیهی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.  

این در حالی است که همزمان با اظهارات این مقام آلمانی، مقامات مکزیکی هم به دونالد ترامپ در صورت اعمال تعرفه بر روی کالاهای صادراتی به آمریکا از خاک مکزیک  هشدار داده اند و با صراحت اعلام کرده اند که مقابله به مثل خواهند کرد.  

همچنین با خارج شدن آمریکا از پیمان تجارت فرا اقیانوسی، ایالات متحده فاصله ای را با همپیمانان آسیایی خود بوجود آورده است که دونالد ترامپ را وادار به مذاکره مجدد برای ایجاد تجارت آزاد با کانادا و مکزیک کرده است.

 مقامات آلمانی با صراحت اعلام کرده‌اند که هر چیزی را قبول نمی‌کنند و باید دوستان ما در واشنگتن هم بدانند که جنگ‌های تجاری صورت گرفته در گذشته به ضرر هر دو طرف تمام شده است.  

 دولت آلمان به دنبال حمایت از تجارت آزاد جهانی است و اقدامات دونالد ترامپ در خلاف جهت سیاست های این کشور است و به طور کلی دولت آلمان در صورت روبرو شدن با اقدام اعمال تعرفه تنبیهی از سوی آمریکا در صدد گسترش روابط خود با آسیا است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید