Performancing Metrics

راه‌هایی برای افزایش عمر باتری گوشی های آیفون | اتاق خبر
کد خبر: 390606
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396 - 19:35
بسیاری از مردم معتقدند خارج شدن از تمامی برنامه‌ها در لیست برنامه‌هایی که در آیفون اخیرا استفاده شده است، موجب حفظ باتری می‌شود، در حالی که این شرکت می‌گوید چنین نیست و خارج شدن از اپلیکیشن‌های آیفون تاثیری در باتری گوشی ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریگ فدریگی، رئیس نرم‌افزار شرکت اپل، به مشتریانی که سوال داشتند اگر از برنامه‌های استفاده‌شده خارج شوند، آیا می‌توانند عمر باتری گوشی را بهبود بخشند می‌گوید خروج از تمامی برنامه‌های آیفون تاثیری در افزایش عمر باتری ندارد.

این پاسخ که در گزارش وب‌سایت گاردین آمده، می‌تواند پاسخی برای سایر تصورات غلط نیز باشد. به نظر می‌رسد بسیاری از برنامه‌ها زمانی که به طور فعال در حال استفاده نیستند، در یک حالت معلق قرار می‌گیرند و موجب تخلیه باتری نمی‌شوند. درواقع ممکن است استدلال شما این باشد زمانی که گوشی‌های هوشمند، برنامه‌هایی که در حافظه هستند را دوباره از ابتدا بارگذاری می‌کنند و این کار موجب تخلیه شدن باتری شود، اما تفاوت احتمالا ناچیز است.

در حالی که خارج شدن از برنامه‌ها نمی‌تواند کمکی کند، راه‌های دیگری وجود دارد که شما می‌توانید برای افزایش طول عمر باتری آیفون خود انجام دهید. برای مثال صفحه نمایش یکی از بزرگترین تخلیه‌کنندگان باتری است و کاهش روشنایی نور پس‌زمینه می‌تواند تاثیر آن را کاهش دهد، همچنین استفاده از یک ساعت مچی به جای چک کردن زمان بر روی گوشی تاثیری بیشتر از آنچه می‌توانید تصور کنید خواهد داشت.

خاموش کردن نوتیفیکیشن از راه‌های دیگر حفظ باتری است. درست است که آگاه شدن از آنچه در گوشی شما اتفاق می‌افتد خوب است، اما این موضوع نیز بسیار وابسته به باتری گوشی شماست. خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ها زمانی که برایتان ایمیل می‌آید و همچنین خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ برنامه‌ها، تفاوت زیادی در عمر باتری شما خواهد داشت.

همچنین شما می‌توانید حالت ذخیره انرژی (power-saving mode) را از همان ابتدا فعال کنید. این حالت به طور معمول تنها هنگامی که هشدار داده شود میزان باتری گوشی به ۲۰ درصد رسیده است فعال می‌شود، اما شما می‌توانید آن را به صورت دستی و هنگامی که شارژ کامل است فعال کنید و افزایش عمر باتری را تجربه کنید.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید