Performancing Metrics

ممنوعیت تردد در ۱۰ محور | اتاق خبر
کد خبر: 390628
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396 - 13:16
اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور:
مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای با تشریح جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی، اعلام کرد: محور هراز ازمورخ ۴ فروردین ۹۶ تا اطلاع بعدی ، بدلیل برف و کولاک شدید مسدود است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که در ادامه ذکر شده، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۸۹۳ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۲.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۶.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱– محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان های تهران و البرز، از مورخ ۵ آبان ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی، مسدود است.

۲- محور رامیان - اولنگ – شاهرود ، واقع در استان هایگلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور پونل – خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۱ آذر ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور سروآباد – پاوه (محدوده گردنه تته)، واقع در استان کردستان، از مورخ ۱۱ آذر ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور گنجنامه - تویسرکان، واقع دراستان همدان، از مورخ ۲۵ آذر ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور سی سخت - پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۳ بهمن ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش بارف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷- محور بستک - خمیر، واقع در استان هرمزگان، از مورخ ۲۳ بهمن ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین بستک – چاه سرمه – بندرعباس انجام می گردد.

۸- محور فرعی رودبار – قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان، از مورخ ۲۶ بهمن ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ‌

۹- محور فرعی رودبار – کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان، از مورخ ۲۶ بهمن ۹۵ تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ‌

۱۰-محور هراز، واقع در استان های تهران و مازندران، ازمورخ ۴ فروردین ۹۶ تا اطلاع بعدی، بدلیل برف و کولاک شدید مسدود است.

محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۳۹۶

از تاریخ ۲۵ اسفند  ۹۵  لغایت ۱۴ فروردین ۹۶

با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز ۹۶ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از مورخ ۲۵/۱۲/۹۵ الی ۱۴/۰۱/۹۶ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به شرح زیر اجرا خواهد شد.

الف -‌کلیات

۱- عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراهها و محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع است.

۲- در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

۳- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳/۰۱/۹۶ در کلیه محورهای برون شهری کشور ممنوع  است.

۴- تردد کامیون های حامل کود شیمیایی در ایام تعطیلات نوروز به جز تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۳۰/۱۲/۹۵ و همچنین ۱۲ و ۱۳/۰۱/۹۶ با رعایت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر کشور به جز محورهای هراز و کندوان بلامانع است.

ب- عملیات اجرایی

۱- محور کرج – چالوس

۱-۱- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

۱-۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز بعد روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۶ و ۹۵/۱۲/۲۷ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ همان روز الی ۰۶:۰۰ صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است.

۱-۳- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۸ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است.

۱-۴- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ های ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۹۶/۱/۱۴ الی ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ همان روز الی ۰۳:۰۰ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲- محور هراز

۲-۱- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

۲-۲- تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد مورخ ۹۶/۰۱/۰۶ و از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۹۶/۰۱/۱۰ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد مورخ ۹۶/۱/۱۵ از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

۲-۳- تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴:۰۰ تاریخ های ۴، ۵، ۱۲، ۱۳ و ۹۶/۱/۱۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعدی از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) ‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور فیروز کوه

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸:۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۹۵/۱۲/۲۶ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه تاریخ ۹۶/۱/۶ و همچنین از ساعت ۰۸۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۹۶/۱/۱۰ الی ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه تاریخ ۹۶/۱/۱۵ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

۴- آزاد راه کرج – قزوین

تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت ۱۰ الی ۲۴ تاریخ ۹۵/۱۲/۲۷ و از ساعت ۰۶۰۰ صبح الی ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ تاریخ ۹۶/۱/۱۴ از مسیر غرب به شرق ممنوع است.

۵- محور قدیم قزوین – رشت

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۹۵/۱۲/۳۰ و نیز ۴، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۹۶/۰۱/۱۴ از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

۶- محور قدیم ساوه -  همدان

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین ۱۱ و ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ از محورهای فوق ممنوع است.

۷- محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – سرچم

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین ۱۱ و ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴  در محورهای فوق ممنوع است.

۸- محورهای اردبیل – سراب، اردبیل – خلخال

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۱۱ و ۹۶/۰۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۹- محورهای مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد- تربت حیدریه

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۲۰۰ تاریخ ۹۵/۱۲/۲۶  و از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۲۰۰ تاریخ های ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۰- محور گلوگاه – گرگان- جنگل گلستان- چمن بید

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۲۰۰ مورخ ۹۵/۱۲/۲۶ و از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ تاریخ های  ۱۲ و ۹۶/۰۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۱- محورهای بانه – سقز- سنندج و مریوان – سنندج

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴:۰۰ تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۹ و ۳۰/۱۲/۹۵ و همچنین تاریخ های ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۲- محورهای دیهوک – کرمان

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۲۳۰۰ الی ساعت ۰۶۰۰ صبح روز بعد تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۴ و ۹۶/۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۳- محورهای یزد – طبس

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۲۰۰ تاریخ های ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۴ و ۹۶/۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۴- محور شیروان – بجنورد- چمن بید – جنگل گلستان

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۲۰۰ تاریخ ۹۵/۱۲/۲۶  و از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ تاریخ های ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

 ۱۵- محورهای اصلی استان بوشهر

تردد انواع کامیون های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۰۸۰۰ تاریخ ۹۵/۱۲/۲۶ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ ۹۶/۱/۱۴ در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.

۱۶- محورهای پل دختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۶، ۲۷ و ۹۵/۱۲/۲۹ و همچنین تاریخ های ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۷- محورهای یاسوج – اصفهان، یاسوج – بابا میدان، گچساران – باشت

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ تاریخ های ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ همچنین تاریخ های ۱ و ۹۶/۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۸- محورهای سلفچگان – قم، جاده قدیم کاشان – قم، آزادراه کاشان – قم، جاده قدیم تهران – قم

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ تاریخ های  ۴ و ۹۶/۰۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۱۹- محورهای بندرعباس – سیرجان، انار – شهربابک

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۷ و ۲۸ و ۹۵/۱۲/۲۹ و همچنین تاریخ ۹۶/۰۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۲۰- محورهای سیرجان – بافت، جیرفت – بندرعباس

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ مورخ ۹۶/۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۲۱ – محور گچساران – بهبهان – رامهرمز

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ ۹۶/۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۲۲- محور ایذه – شهرکرد

۲۲-۱- تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

۲۲-۲- تردد کلیه اتوبوس های کاروان راهیان نور از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۸ تا پایان تاریخ ۹۶/۰۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد- الیگودرز – اصفهان – شهرکرد بعنوان مسیر جایگزین تعیین می گردد.

۲۳- محور جیرفت – بم – کرمان

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ تاریخ ۹۶/۰۱/۱۲ در محور فوق ممنوع است.

۲۴- محور زابل – زاهدان

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۲۰۰ تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین ۹۶/۰۱/۱۴ از محور فوق ممنوع است.

۲۵ - محورهای اصفهان – بروجن – لردگان – ایذه، لردگان – یاسوج

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ ۹۵/۱۲/۲۷  و از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۴، ۵، ۱۲ و ۹۶/۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است.

۲۶- محورهای نائین – خور – طبس، نائین – جندق - دامغان

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۲۳۰۰ الی ساعت ۰۶۰۰ روز بعد در تاریخ های ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۵، ۶ و ۹۶/۰۱/۱۲ در محورهای فوق ممنوع است.

۲۷- محور بجنورد - اسفراین

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ ۹۶/۰۱/۱۴ در محور فوق ممنوع است.

۲۸- محورهای شیراز – نورآباد- گچساران، شیراز – کازرون – بوشهر

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۸۰۰ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ های ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۹۵/۱۲/۳۰ و همچنین تاریخ های ۴، ۱۱، ۱۲ و ۹۶/۰۱/۱۴ در محورهای فوق ممنوع است

۲۹- محدودیت حمل و نقل محمولات ترافیکی

حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت ۱۴۰۰ تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ تا ساعت ۰۷۰۰ تاریخ ۹۶/۰۱/۰۶ و همچنین از ساعت ۰۷۰۰ تاریخ ۹۶/۰۱/۱۰ تا ساعت ۰۶۰۰ صبح تاریخ ۹۶/۰۱/۱۵ ممنوع است. شایان ذکر است برای تاریخ های ۶، ۷، ۸  و ۹۶/۰۱/۰۹ صرفاً برای محمولات ترافیکی اضطراری دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز عبور محموله صادر می گردد.

۳۰- محدودیت خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی

ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور از ساعت ۰۷۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۹۵/۱۲/۲۶ تا ساعت ۰۷۰۰ روز یکشنبه تاریخ ۹۶/۰۱/۰۶ و همچنین از ساعت ۰۷۰۰ تاریخ ۹۶/۰۱/۱۱ الی ساعت ۲۴۰۰ تاریخ ۹۶/۱/۱۴ ممنوع است، مضافا اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال ۱۳۹۶ صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود و وسایل مذکور از ضوابط مندرج در ردیف ۲ بند الف – کلیات (درصفحه یک) مستثنی است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید