Performancing Metrics

رانندگی بشار اسد با خودروی شخصی در خیابان های دمشق | اتاق خبر
کد خبر: 390925
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1396 - 13:38
حضور رئیس جمهوری سوریه در خیابان های دمشق پس از انفجارهای متعدد در پایتخت سوریه، توجه رسانه های بین المللی را به خود جلب کرده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از شریان نیوز، بر این اساس، پس از انفجارهای متعدد در دمشق و حملات گروه های مسلح از منطقه الجوبر به منظور دستیابی به منطقه القابون، اوضاع امنیتی متزلزل گشت و مردم دمشق به وحشت افتادند و این علاوه بر انفجارهای ساختمان دادگستری و انفجاری دیگر در منطقه المزه و رکن الدین و نیز حمله عناصر مسلح به پارکینگ عباسیین است.

 
در چنین شرایطی بشار اسد خواستار حضور گسترده گارد ریاست جمهوری و لشکر چهارم در تمام خیابان های دمشق شد و با ماشین به خیابان ها آمد در حالی که خودش شخصا پشت فرمان نشسته بود. 
 
چهار خودروی معمولی وابسته به نیروهای امنیتی در نزدیکی خودروی وی حرکت می کردند و نیز یک آمبولانس که از ماشین رییس جمهوری فاصله زیادی داشت.
 
این اقدام اسد هم مردم را غافلگیر کرد و هم سبب شد تا روحیه آنها بالا برود و اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی درآید و این علاوه بر حضور گسترده نیروهای امنیت مدنی مسلح در تمام نقاط پایتخت است. افسران امنیتی در گارد ریاست جمهوری امید داشتند که رییس جمهور به خیابانهای دمشق نیاید اما وی اصرار داشت تا شخصا در دمشق به گشت و گذار بپردازد، هرچقدر که اوضاع خطرناک باشد، تا ثابت شود که رییس جمهور درکنار شهروندان پایتخت حضور دارد.
 
 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید