Performancing Metrics

طلای جهانی در مرز ۱۲۵۰ دلار ایستاد | اتاق خبر
کد خبر: 390971
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1396 - 12:36
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، کاهش یافت اما ابهامات پیرامون تاثیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و انتخابات آینده فرانسه از این فلز ارزشمند حمایت کرد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۲۴۹.۸۵ دلار رسید.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در ژوئن ۰.۴ درصد کاهش یافت و در ۱۲۴۹.۳۰ دلار ایستاد.

به گفته تحلیلگران، طلا پس از اینکه موفق نشد از سطح ۱۲۶۰ دلار عبور کند، با عقب نشینی روبرو شده است اما به دلیل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و انتخابات فرانسه که تقاضا برای طلا به عنوان دارایی امن را تقویت کرده اند، این فلز ارزشمند احتمالا شاهد کاهش قیمت قابل توجهی نخواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، عامل دیگری که طلا را تحت فشار قرار داده، قوی شدن ارزش دلار بوده است. این ارز روز پنج شنبه به بالاترین حد ۹ روز گذشته در برابر سبدی از ارزها صعود کرد. قوی شدن ارزش دلار معاملات طلا را که به این ارز انجام می شود، برای خریداران دارنده سایر واحدهای ارزی گرانتر می کند.

ارزش دلار بدنبال اظهارات چارلز ایوانز، رییس بانک فدرال شیکاگو که از افزایش بیشتر نرخهای بهره در سال جاری میلادی حمایت کرد، پشتیبانی شد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۴ درصد کاهش یافت و به ۱۸.۱۲ دلار رسید. این فلز در معاملات روز قبل به ۱۸.۲۵ دلار صعود کرده بود که بالاترین قیمت در چهار هفته گذشته بود. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۵۲.۱۰ دلار رسید و هر اونس پالادیوم با نیم درصد کاهش، ۷۸۵.۹۰ دلار معامله شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید