Performancing Metrics

پرونده پرند به زودی بسته می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 391707
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1396 - 18:41
از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر پرند ۷۰ هزار واحد تکمیل شده، ۵۳ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و ۷۵۰۰ واحد فاقد متقاضی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس وعده مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از ۲۵ هزار واحد باقی مانده شهر جدید پرند ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد که دارای متقاضی موثر است تا پایان دولت یازدهم تکمیل می‌شود. لذا می توان گفت که پرونده مسکن مهر پرند در این دولت بسته می‌شود. واحدهای خالی هم می‌تواند با برداشتن شرایط چهارگانه به افراد و تعاونی‌های متقاضی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درخصوص آخرین وضعیت مسکن مهر این شهر با اشاره به بحث افزایش تسهیلات وام از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان نیز گفت: بر این اساس  آورده مردم در سایت‌های مسکن مهر افزایش یافت که قطعا به تکمیل هر چه سریعتر پروژه ها منجر خواهد شد.

علی اکبر طاهری افزود: با توجه به اینکه ۷۰ درصد پیمانکاران، قرارداد با بانک مسکن دارند و تسهیلات جذب کردند، موظف هستند براساس جدول زمانبندی واحدها را تحویل دهند.

وی با اشاره به وجود ۷ هزار و ۵۰۰ واحد فاقد متقاضی، به پیشرفت ۴۰ درصدی این واحدها اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه‌ها از ۴۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تعاونی‌ها و ارگان‌هایی که نیاز به واحد مسکونی دارند، همکاری می کنیم.

طاهری افزود: براساس دستور وزیر راه، واحدهای مسکن مهر را پس از تکمیل تامین آب، برق و فاضلاب تحویل می دهیم. واحدها با امکانات کامل تحویل متقاضیان می‌شود و ۴۸ ساعت بعد از سکونت متقاضیان، انشعاب گاز نیز نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: در ابتدای ۹۵ افراد خوش حساب با افراد بد حساب جابه جا شدند که سرعت تحویل را افزایش داد.

وی همچنین تاکید کرد: متقاضیان مسکن مهر می‌توانند با دریافت پول خود از تعاونی ها، دوباره در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید