Performancing Metrics

برپایی شبکه ملی اطلاعات مهمترین ماموریت سازمان فناوری اطلاعات | اتاق خبر
کد خبر: 391850
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1396 - 17:23
معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد:
معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: ICT صنعت و خدمت عدالت‌گستر است که نقش مهمی در راستای رشد و توانمندسازی جامعه دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نصرالله جهانگرد، امروز (26 فروردین) در جلسه شورای اداری استان، گفت: ICT صنعت و خدمت عدالت‌گستر است که نقش مهمی در راستای رشد و توانمندسازی جامعه دارد. امکان استفاده از این خدمت به طور مساوی برای تمام مردم وجود دارد و نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات افزود: مهم‌ترین ماموریتی که شروع کردیم توسعه و برپایی شبکه ملی اطلاعات است که هدف این پروژه دسترسی به کیفیت و سرعت خوب برای مردم است تا در کنار آن نیز برای جوانان اشتغال‌زایی انجام شود.

جهانگرد اظهارکرد: پیاده‌سازی زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات در شبکه دولت و بسترسازی ارائه خدمات دولت الکترونیک از دیگر برنامه‌های وزارت ارتباطات است و هرکاری که بخواهیم انجام دهیم نیازمند دولت الکترونیک هستیم. مرکز توانمندسازی در سطح ملی تاسیس شده و در سایر استان‌ها نیز به تدریج توسعه پیدا می‌کند که خراسان‌جنوبی هم در برنامه است.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات اظهارکرد: کاربرد IT  در تمام کشور و در تمام حوزه‌ها است که موجب افزایش خدمات موجود شده که بخش زیادی از آن به انجام رسیده است. در حوزه خدمات پایه مانند پست نیز امکانات پیشرفته‌ای را در نظر گرفته شده که نقش مهمی در افزایش بازار کار برای فارغ‌التحصیلان دارد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید