Performancing Metrics

ریل به کرمانشاه نرسید | اتاق خبر
کد خبر: 392083
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1396 - 08:50
پیگیری قول دولت برای ۳۱ فروردین ماه؛
علی رغم وعده‌های مکرر رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه برای رسیدن قطار به این استان تا ۳۱ فروردین ماه، خبری از افتتاح این پروژه نشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بنا بر وعده های قطعی و به ظاهر دقیق مدیران دولت، مردم کرمانشاه منتظر بودند تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۶ بالاخره قطار به کرمانشاه برسد.

محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که هجدهم آذر ماه برای چندمین بار پیاپی به کرمانشاه آمده بود اظهار داشت: قطار در دهه فجر (بهمن ۹۵) به ایستگاه فیروزان می رسد و در فروردین ۹۶ ایستگاه راه آهن کرمانشاه افتتاح می شود.

نه تنها ایستگاه راه آهن کرمانشاه، که حتی ایستگاه راه آهن فیروزان هم که قرار بود بهمن سال گذشته و در دهه فجر افتتاح شود، هنوز به بهره برداری نرسیده و به نیمه اردیبهشت ماه موکول شده است.

وعده ۳۱ فروردین ماه استاندار کرمانشاه از زبان رئیس جمهور

پس از وعد نوبخت، استاندار کرمانشاه در گفتگو با یکی از خبرگزاری های دولت از زبان رییس جمهور قول ورود قطار به کرمانشاه در ۳۱ فروردین اردیبهشت ماه را داد.

اسدالله رازانی در تشریح دیدار خود با رئیس جمهور گفت: با بررسی رییس جمهور، وزیر راه و مدیر عامل راه آهن کشور قرار شد یک تاریخ مشخص برای ورود قطار به کرمانشاه تعیین شود.

وی افزود: پس از بررسی ها مشخص شد که ۳۱ فروردین ماه قطار وارد شهر کرمانشاه خواهد شد!

 رد زود هنگام وعده مدیران استان کرمانشاه 

گرچه امروز مصادف با ۳۱ فروردین ماه سال ۹۶، سوت قطار در کرمانشاه شنیده نشد اما مدیران اجرایی در استان کرمانشاه قبل از ۳۱ فروردین ماه حرف خود را پس گرفتند.

استاندار کرمانشاه در روزهای گذشته با بیان اینکه قطار با تاخیر به کرمانشاه خواهد رسید گفت که بارندگی ها زیاد بوده و اجازه تحقق وعده را نداده است!

گرچه قبلا از اینکه اسدالله رازانی به بارش های باران و تاخیر قطار اشاره کند، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اعلام کرده بود که قطار قطعا فروردین ماه به کرمانشاه نخواهد آمد!

 پیمانکار و وزیر راه زیر بار وعده ها نرفتند

تمام این وعده ها در حالی بود که پیمانکار پروژه راه آهن غرب در اظهار نظر های متعدد اعلام کرده است که قطار حداقل شهریور ماه به کرمانشاه می رسد.

وزیر راه و شهرسازی نیز در سفر به کرمانشاه و در گفتگو با سیمای محلی این استان از اعلام تاریخ دقیق برای افتتاح قطار طفره رفت و گفت: سعی می کنیم در صورت تامین اعتبار و عدم بروز مشکل تا پایان دولت (شهریور ماه) قطار کرمانشاه افتتاح شود.

تصویر ۳ روز قبل از مسیر راه آهن فیروزان به کرمانشاه

تصاویری که وعده‌ها را رد می کند

تصویر ۳ روز قبل از مسیر راه آهن فیروزان به کرمانشاه

تصاویری که به وضوح وعده ها را برای افتتاح قطار حتی تا پایان بهار ۹۶ هم رد می کنند!

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید