Performancing Metrics

شرایط باید برای کارگران عادلانه باشد | اتاق خبر
کد خبر: 392324
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1396 - 21:41
محجوب:
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: با کارآفرین خصومتی نداریم، اما باید شرایط عادلانه برای کارگر در نظر گرفته شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا محجوب در جشن روز کارگر که با حضور جمعی از کارگران و مسئولین در اراک برگزار شد، با بیان اینکه از زمان خصوصی سازی مشکلات کنونی صنایع شروع شد، گفت: هدف کارگرانی همچون کارگران هپکو و آونگان که به شرایط موجود خود معترض هستند، بر هم زدن نظم عمومی نیست. این کارگران تنها از شرایط موجود ناراحت هستند و انتظار بهبود شرایط را دارند.

وی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی جلسه‌های ویژه ای برای بررسی مشکلات کارگران و قوانین موجود برگزار شد چراکه قوانین باید در راستای حمایت از کارگران وضع شود.

وی عنوان کرد: روز و هفته کارگر فرصتی برای مطرح شدن مشکلات و خواسته‌های کارگران در بخش‌های مختلف از جمله شرایط ایمنی کار، وضعیت شغلی بانوان کارگر و ... است و باید به این موضوعات پرداخته شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به کارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: ما با کارآفرین خصومتی نداریم، اما باید شرایط عادلانه برای کارگر در نظر گرفته شود و دولت باید هر چه سریعتر در کوتاه ترین زمان ممکن به این موضوع ویژه رسیدگی کند.

وی تاکید کرد: روز جهانی کارگر زمانی برای مطرح شدن مشکلات کارگر است و کارگران باید در این روز به هر نحوی که می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند و اعتراض کارگر باید شنیده شود.

محجوب عنوان کرد: تفاوت‌ها باید از بین برود. کارگر بخشش و ترحم نمی‌خواهد، کارگر عدالت می‌خواهد و باید شرایط برای ارتقای وضعیت کارگران مهیا شود و وضعیت معیشتی کارگران بهبود یابد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید