Performancing Metrics

تسلا رتبه برتر ایمنی را از دست داد | اتاق خبر
کد خبر: 392437
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1396 - 16:49
در پی عدم نصب ترمز اضطراری
تسلا برترین رتبه ایمنی مجله "کانسیومر ریپورتس" را به دلیل عدم نصب ترمز اضطراری که به عنوان یک تجهیزات استاندارد به مالکان وعده داده بود، از دست داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این مجله که رتبه‌بندی سالانه از خودروهای به فروش رفته در آمریکا را منتشر می‌کند، اعلام کرد سدان مدل "اس" تسلا رتبه برتر را در بخش خودروهای فوق لوکس از دست داده و به رتبه سوم پس از لکسوس ال‌اس و ب‌ام‌و ۷ Series سقوط کرده است.

تسلا در بیانیه‌ای اعلام کرد ویژگی ترمز اضطراری اتوماتیک را از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری فراهم کرده است.

این خودروساز کالیفرنیایی هفته گذشته برای ۵۳ هزار خودروی مدل "اس" و مدل "ایکس" برای رفع مشکل ترمز پارک فراخوان داده بود.

مجله "کانسیومر ریپورتس" اعلام کرد هر دو مدل تسلا با ترمز اضطراری اتوماتیک استاندارد که تصادفات را کاهش می‌دهد، عرضه شده اند و تسلا اشاره کرده بود یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که امکان مذکور را در خودروهای بیشتری فراهم می‌کند، ممکن است حداکثر شش ماه تاخیر داشته باشد.

شماری از شرکت‌های خودروسازی موافقت کرده‌اند ظرف چهار سال آینده ترمز اضطراری اتوماتیک را در بیشتر خودروها از جمله مدل‌های بازار انبوه مانند تویوتا کورولا عرضه کنند.

"کانسیومر ریپورتس" اعلام کرده امتیاز تسلا را به محض اینکه این شرکت ترمز اضطراری اتوماتیک را برای همه مالکان فراهم کند و خودروهای جدید را با این امکان عرضه کند، مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد داد.

براساس گزارش رویترز، این مجله اعلام کرده است ممکن است دو هفته طول بکشد تا همه خودروها به‌روزرسانی نرم‌افزاری که مانند به‌روزرسانی تلفن‌های هوشمند به صورت بی‌سیم به خودروهای تسلا ارسال می‌شود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید