Performancing Metrics

آغاز اجرای طرح ویژه آموزشی وزارت‌ جهادکشاورزی در استان‌های سمنان و خراسان رضوی | اتاق خبر
کد خبر: 393162
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1396 - 19:03
معاون وزیر جهادکشاورزی خبرداد:
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح ویژه آموزشی در این وزارت‌خانه خبر داد . و گفت: این طرح آموزشی در دو استان سمنان و خراسان رضوی کلید خورده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر حسن رکنی در نشست آموزش تصویرگران بخش دام در استان سمنان اظهار کرد: اجرای این طرح آموزشی در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی تصویب و مقرر شد تا آموزش بهره‌برداران و کشاورزان ثبت‌شده در سامانه جامع کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به هزینه چندین میلیارد ریالی اجرای این طرح‌های آموزشی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت تأمین اعتبار در دو سال گذشته مشکل تأمین اعتبار برای اجرای همه این آموزش‌ها امکان‌پذیر نبوده و ممکن بود سبب شود تا این آموزش‌ها برگزار نشود لذا مقرر شد تا از مشارکت معاونان وزارت جهاد کشاورزی در بخش‌های تخصصی فعالیت مربوط به حوزه کاری آنان استفاده‌شده تا آموزش بهره‌برداران و تسهیل‌گران وزارت جهاد کشاورزی محقق شود.

رکنی با بیان اینکه این طرح ویژه آموزشی از معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده است خاطرنشان کرد: طرح آموزش در این معاونت در دو استان خراسان رضوی و استان سمنان آغازشده است؛ چراکه این استان‌ها ناظرهای بیشتری جذب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان یک پهنه کشاورزی در یک منطقه باید به‌طور حتم اطلاعات کامل را راجع به دام کشاورزی و دیگر حوزه‌های جهاد کشاورزی داشته باشند افزود: در این راستا همه معاونت‌های وزارت جهادکشاورزی آموزش‌های لازم را به مسئولان کشاورزی و دامی یک منطقه در کشور ارائه می‌دهند.

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: این آموزش‌ها و هدایت‌گری‌ها از سوی اداره ترویج وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

رکنی با اشاره به برگزاری این جلسات آموزشی به‌صورت منطقه‌ای اضافه کرد: محدودیت‌های موجود در حوزه دامپروری و امور دام نیز به معنی محدودیت کامل در این حوزه نیست و نظارت و بررسی و آموزش میدانی در مزارع مرغ مادر و دیگر حوزه‌های دامی نیز وجود خواهد داشت.

وی بر لزوم توجه به آموزش به‌عنوان مهم‌ترین رکن توانمندسازی نیروهای انسانی تاکید و اظهار کرد: ارزش و ثروت وزارت جهاد کشاورزی به نیروهای انسانی جهادی آن است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در امر توسعه بیشترین سهم از آن توسعه نیروی انسانی بوده و ارزش بسیار زیادی دارد گفت: در این شرایط باید در راستای توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی توانمند و تسهیل‌گر گام برداریم.

رکنی با اشاره به اینکه تربیت نیروی توانمند انسانی و بهبود مهارت‌های آن سبب می‌شود تا نیروهای تسهیل‌گر از وزارت جهاد کشاورزی در آینده بتوانند صدها بهره‌بردار در راستای اهداف وزارت جهاد کشاورزی و توسعه کشور تربیت و راهنمایی شوند خاطرنشان کرد: امروز باید خود را مقید بدانیم تا آموزش‌های نیروی انسانی به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید