Performancing Metrics

کشور در مسیر درست و مطلوب توسعه قرار گرفته است | اتاق خبر
کد خبر: 393221
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1396 - 13:12
زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کشور طی چهار سال گذشته در مسیر درست و مطلوب توسعه همه جانبه قرار گرفته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان افزود: شاید به عملکرد دولت نقدی وارد باشد اما باید پذیرفت که اقدامات انجام شده طی چهار ساله گذشته، در نوع خود بی نظیر و تاثیرگذار بوده است.
وی یادآورشد: دولت طی این مدت موفق به پرداخت 850 هزار میلیارد ریال از مطالبات معوقه خود به شرکت ها شده است که در نوع خود کار بزرگی محسوب می شود.
درویش امیری اظهار کرد: مردم پیش از این دولت باید 38 درصد از هزینه های درمانی را از جیب خود پرداخت می کردند این در حالی است که در دولت یازدهم تعرفه خدمات درمانی به هشت درصد رسید.
استاندار زنجان گفت: در جوامع پیشرفته ارائه خدمات درمانی ارزان یا رایگان تضمین شده است و کاهش تعرفه های درمانی در دولت یازدهم، نشان دهنده حرکت ایران به سمت پیشرفت و توسعه به شمار می آید.
وی خاطرنشان کرد: کشور و دولتی که در چارچوب منافع ملی حرکت کند به حتم موفق و پیروز است.
معاون هماهنگی خدمات امور عمرانی استاندار زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: امروز دولت یازدهم از زیر آوار اقدامات کارشناسی نشده دولت گذشته بیرون آمده و آماده یک جهش بزرگ در مسیر توسعه است.
جواد رحمتی تاکید کرد: خدماتی که دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه کرد، در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان هم در ادامه همین جلسه اضافه کرد: یکی از راهکارهای کسب کامل درآمد، شفاف سازی سیستم هاست که الکترونیکی شدن تسهیلگر این بخش به شمار می آید.
رحیم عصفوری به الکترونیکی شدن خدمات گمرک و امور مالیاتی اشاره و ابراز کرد: این جریان به آسانتر شدن فرآیند دریافت درآمدهای پیش بینی شده، کمک می کند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید