Performancing Metrics

رشد نسبی قیمت دلار در بازارهای جهانی | اتاق خبر
کد خبر: 393734
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1396 - 19:56
در شروع معاملات هفتگی رقم خورد؛
دلار امروز در سبد ارزهای بین المللی رشد نسبی ارزش را تجربه کرد اما نزدیک کمترین ارزش ۶ ماه اخیر خود باقی ماند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در حالی که سرمایه گذاران آخرین تاثیرات آشفتگی های سیاسی آمریکا را مورد ارزیابی قرار می دادند،  دلار در معاملات امروز در برابر سبد پول های مهم  جهان مقدار کمی افزایش یافت اما نزدیک کمترین مقادیر ۶ ماهه خود باقی ماند.

 شاخص دلار که ارزش آن را در برابر سبد ۶ ارز مهم دیگر ثبت می کنند، امروز در اولین روز معاملات هفتگی بازارهای جهانی نسبت به ارزش خود در عصر جمعه که پایان معاملات هفته گذشته بازارهای جهانی بود،   ۰.۲ درصد بالاتر آمد و به ۹۷.۲۹۲ رسید. اما خیلی از ارزش معاملات پایانی روز جمعه که  ۹۷.۰۸۰ بود و پایین ترین میزان از ۹ نوامبر گذشته تا کنون است،  فاصله نگرفت.

رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ که اکنون در سفری در خاور میانه به سر می برد، یک درام سیاسی در واشنگتن پشت سر خود به جا گذاشته است که به عقیده بسیاری در صورتی که باعث نابودی دولت ترامپ نشود، دستکم می‌تواند باعث بر هم خوردن وعده های ترامپ در مورد اصلاح قانون مالیات و محرک های بودجه ای شود.

آدام کول، استراتژیست پولی در بازار پولی بی سی در لندن می گوید: پیش‌فرض ما هنوز در مورد دلار مثبت است، اما کم کم در مورد انتظار افزایش نرخ دلار عقب نشینی کرده ایم. با این حال امروز صبح همه چیز در آرامش است و برای هفته پیش رو هم همین شرایط انتظار می رود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید