Performancing Metrics

همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با مرکز ملی فضای مجازی | اتاق خبر
کد خبر: 393852
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1396 - 16:43
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و مرکز ملی فضای مجازی توافق کردند در خصوص رفع موانع کسب و کار و شفاف سازی قوانین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نشستی با حضور مجتبی جعفری قائم‌مقام رئیس و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی و ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.

در این نشست موانع و مشکلات فعالیت در صنعت ICT کشور مورد بررسی قرار گرفت و طرفین به توافق رسیدند در جهت رفع مشکلات و به طور مشخص قوانین دست و پا گیر و متناقض در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر مشارکت کنند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اینکه قوانین دست و پاگیر و محدودیت‌های فراوان، بخش خصوصی صنعت ICT کشور را دچار مشکلات بسیاری کرده است، گفت: حتی در برخی موارد شرکت‌ها را به ورشکستگی کشانده شده است. این خطر احساس می‌شود که فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سرمایه‌های خود را از این عرصه خارج کنند.

سعادت خاطرنشان کرد: باید برای برون‌رفت از این مسائل بخش خصوصی و دولت با همکاری یکدیگر چاره جویی کنند تا فضای کسب‌وکار در این حوزه را برای ادامه فعالیت، رشد و توسعه اقتصادی آن مهیا سازند.

قائم‌مقام رئیس و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی نیز با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع صنعت ICT کشور، گفت: بر اصلاح و شفاف سازی قوانین تاکید داریم. مرکز ملی فضای مجازی نیز در جهت رفع این موانع آماده همکاری است. 

سعادت نیز با تقدیر و تشکر از توجه معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی به این موضوع، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آمادگی هر نوع همکاری در زمینه بهبود فضای کسب‌وکار را دارد و در گام نخست فهرستی از مشکلات و معضلات صنعت ICT و راهکارهای پیشنهادی جهت رفع آن‌ها را تهیه و تدوین می‌کنیم و جهت پیگیری به مرکز ملی فضای مجازی ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید