Performancing Metrics

تاخیرهای پروازی به ۴۸.۵ درصد رسید | اتاق خبر
کد خبر: 394088
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1396 - 20:27
ثبت نزدیک به ۶۰۰۰ پرواز در فرودگاه مهرآباد در فروردین
شرکت فرودگاه‌های کشور آمار پروازهای صورت گرفته با محوریت فرودگاه امام خمینی (ره) در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۶ را منتشر کرده که بر این اساس در این فرودگاه ۵۹۰۸ پرواز به ثبت رسیده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این پروازها که در مسیرهای داخلی و به وسیله ایرلاین‌های ایرانی انجام شده‌اند در ۵۱.۵ درصد بدون تاخیر و در ۴۸.۵ درصد با تاخیر انجام شده‌اند. براین اساس ۳۰۲۹ پرواز به موقع و ۲۸۷۹ پرواز با تاخیر انجام شده‌اند.

در بین ایرلاین‌های ایرانی بیشترین تاخیر به شرکت ‌آسمان مربوط می‌شود. این ایرلاین در فروردین‌ماه امسال ۹۵۴ پرواز در فرودگاه مهرآباد به ثبت رسانده که ۵۳۱ پرواز آن با تاخیر بوده است. هواپیمایی آتا نیز از ۶۱۶ پرواز ثبت شده ۳۴۳ مورد با تاخیر به ثبت رسانده است.

ایران‌ایر نیز در این ماه ۶۰۸ پرواز داشته که ۲۲۸ پرواز آن به موقع و ۳۸۰ پرواز با تاخیر انجام شده‌اند.

هواپیمایی ماهان نیز که در این ماه عملیات پروازی ۶۶۲ پرواز را برعهده داشته در ۲۷۹ مورد تاخیر داشته است.

در میان ایرلاین‌هایی که عملکرد محدودتری داشته‌اند نیز آمار تاخیرها اعلام شده است. در این بین شرکت کیش ایر ۱۲۶ تاخیر از ۴۰۲ پرواز، قشم ایر ۱۳۴ تاخیر از ۴۰۱ پرواز، تابان ۲۰۰ تاخیر از ۳۸۳ پرواز و نفت ایر ۱۰۴ تاخیر از ۲۳۳ پرواز را به ثبت رساندند.

در بهترین عملکرد از نظر درصد نیز شرکت هوایی پویا قرار گرفته است. این ایرلاین در فروردین‌ماه تنها ۱۶ پرواز انجام داده که از این میان ۱۳ پرواز آن به موقع انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید