Performancing Metrics

آمادگی روس‌نفت برای افزایش تولید در صورت پایان ناگهانی توافق اوپک | اتاق خبر
کد خبر: 394321
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1396 - 13:35
مدیرعامل روس‌نفت در مصاحبه با روزنامه فایننشیال تایمز اظهار کرد: این غول نفتی در صورت پایان ناگهانی توافق کاهش تولید میان تولیدکنندگان بزرگ، آماده افزایش تولید است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ایگور سچین به فاینانشیال تایمز گفت: این شرکت به دقت تولید تولیدکنندگان شیل آمریکا را دنبال می‌کند و اگر اوپک به طور ناگهانی از توافق کاهش تولید خارج شود، این شرکت نیز آماده خواهد بود تولیدش را افزایش دهد.

وی اظهار کرد: اگر مشکلی پیش بیاید ما اجازه نخواهیم داد تولیدکنندگان شیل آمریکا جای ما را در بازارها بگیرند.

سچین این توافق و تاثیر آن بر بازار نفت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این کاری است که ما انجام می‌دادیم ما ریسک‌ها را مدیریت می‌کنیم. ما باید هر روندی را در نظر داشته باشیم و از این نظر آماده باشیم.

وی هفته گذشته اظهار کرده بود که تولیدکنندگان نفت اوپک با کاهش تولید ممکن است بیهوده تلاش کنند، زیرا افزایش تولید آمریکا موجی از عرضه جدید را به همراه آورده و ممکن است حداکثر ۱.۵ میلیون بشکه در روز به تولید نفت جهان در سال آینده بیفزاید.

اوپک که در حدود یک سوم تولید جهانی نفت سهیم است، به همراه ۱۱ تولید کننده دیگر شامل روسیه موافقت کرده‌اند کاهش تولید به میزان ۱.۸ میلیون بشکه در روز را تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ تمدید کند.

براساس گزارش رویترز، مدیرعامل روس‌نفت کارآمدی کاهش تولید را زیر سوال برده و اظهار کرد: تولیدکنندگان نفت سهم بازار نفت‌شان را به شرکت‌های آمریکایی که در این توافق حضور ندارند، می‌بازند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید