Performancing Metrics

برقراری پرواز مستقیم از تهران به بروکسل | اتاق خبر
کد خبر: 395298
تاریخ انتشار: 4 تیر 1396 - 19:00
مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم ایر خبر داد
مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم از آغاز پروازهای این شرکت در مسیر تهران - بروکسل از تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۶ (۲۷ ژوئن ۲۰۱۷) خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود شکرابی با بیان این مطلب اظهار کرد: این پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۱۹ و با ارائه کترینگ متفاوت در روزهای سه شنبه از مبداء تهران به مقصد بروکسل و بالعکس  انجام خواهد شد و در آینده نزدیک مشروط به وضعیت بازار، تعداد هواپیماها بالا رفته و پروازها در این مسیر به دو یا سه روز در هفته  افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به  اخذ مجوز TCO  برای پرواز به آسمان اروپا، توضیح داد: انتخاب بروکسل، پایتخت کشور بلژیک به عنوان مقصد پروازی اروپایی انتخاب شایسته ای به نظر می رسد و با توجه به حضور حدود ۲۵ هزار هموطن ایرانی در کشور بلژیک که سزاوار بهترین ها هستند، حضور قشم ایر موثر خواهد بود. در کنار آن بلژیک به واسطه قرار گرفتن درشاهراه های وسیع هوایی، بنادر بزرگ و فرودگاه های مهم به چهار راه ترانزیتی اروپا بدل شده و استقرار اتحادیه اروپا این کشور را پایتخت سیاسی اروپا کرده است.

به گفته مدیرعامل قشم ایر با اضافه شدن این مسیر و آغاز به کار پروازها در مسیر تبریز – هامبورگ، تعداد مقاصد بین المللی این ایرلاین ایرانی به ۱۲ کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید