Performancing Metrics

ترافیک سنگین محورهای کرج ـ چالوس و هراز | اتاق خبر
کد خبر: 395342
تاریخ انتشار: 5 تیر 1396 - 19:24
ترافیک سنگین در محور کرج ـ چالوس باعث بسته شدن برخی خیابان های کرج شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، با آغاز تعطیلات عید سعید فطر، بسیاری از مسافران جاده کرج ـ چالوس را برای مسافرت انتخاب کردند.

در پی افزایش تقاضای سفر در این مسیر، ترافیک سنگینی از ابتدای جاده کرج ـ چالوس به وجود آمده است. این ترافیک که از خیابان های درون شهری کرج اغاز شده از ساعات ابتدایی امروز تشدید شده است.

ترافیک سنگین روز عید فطر در جاده‌های مازندران

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: هم اکنون، ترافیک در جاده های هراز، سوادکوه و کندوان سنگین و رفت و آمد به صورت پر حجم و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: پیش بینی می شود این ترافیک، برای بعدازظهر امروز سنگین تر شود. همچنین ترافیک در محور ساری به سمنان هم پرحجم و روان است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در جاده های استان و اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان (کرج ـ چالوس) همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۵ تیر تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ۶ تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز یک‌شنبه ۴ تیر تا ساعت ۶ روز چهارشنبه ۷ تیر ماه، از ساعت هشت تا ۲۴ روز پنج‌شنبه ۸ تیر و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۹ و شنبه ۱۰ تیر ماه از این محور ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تریلرها به جزو حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۵، سه‌شنبه ۶ و جمعه ۹ تیر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران خاطر نشان کرد: طی دو روز گذشته تصادف مهمی در محورهای استان مازندران گزارش نشده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید