Performancing Metrics

سمت و سوی بازار طلا و ارز در هفته‌ پایانی ماه رمضان | اتاق خبر
کد خبر: 395351
تاریخ انتشار: 5 تیر 1396 - 20:42
بازار سکه و ارز در هفته‌ای که گذشت شاهد قیمت‌های نسبتا ثابتی بود و هر قدر به تعطیلات عید فطر نزدیک شدیم قیمت سکه با کاهش و نرخ ارز نیز افزایش اندک همراه شد

بازار سکه و ارز در هفته‌ای که گذشت شاهد قیمت‌های نسبتا ثابتی بود و هر قدر به تعطیلات عید فطر نزدیک شدیم قیمت سکه با کاهش و نرخ ارز نیز افزایش اندک همراه شد؛ به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید با ۸۰۰۰ تومان کاهش به یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان رسید و دلار آمریکا نیز با ۲۳ تومان افزایش ۳۷۵۹ تومان معامله ‌شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بازار سکه و ارز در هفته‌ پایانی ماه رمضان ثبات نسبی داشت و با نوسانات جزئی همراه بود. به‌گونه‌ای که قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در این بازه زمانی از ۱۱۴ هزار تومان به ۱۱۵ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز در روز یکشنبه( ۲۸ خرداد) به ترتیب ۶۳۹ و ۳۶۹ هزار تومان فروخته شد که در روز گذشته به ۶۴۵ هزار تومان و ۳۷۶ هزار تومان رسید.

همچنین سکه گرمی در این بازه زمانی با ۲۰۰۰ تومان افزایش، ۲۵۱ هزار تومان در روز گذشته در بازار آزاد فروخته شد و هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی نیز با سه دلار و ۶۰ سنت به ۱۲۵۷ دلار و ۶۰ سنت رسید.

از سوی دیگر در بازار ارز یورو ۴۲۸۷ تومان، پوند انگلستان ۴۸۵۷ تومان و لیر ترکیه ‌۱۱۰۴ تومان قیمت داشت که هر کدام با نوسانات جزئی همراه بودند. همچنین یوان چین و درهم امارات با ثبات نسبی در روز گذشته (یکشنبه) ۵۷۰ تومان و ۱۰۲۸ تومان عرضه شدند.

دلار مبادله‌ای نیز در بازار هفته گذشته ۳۲۴۹ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است که تنها سه تومان طی بازه زمانی مورد نظر افزایش را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روزهای هفته گذشته نوسانی و در حال تغییر بوده است؛ بنابراین جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش‌ها طی این بازه زمانی است.

نوع طلا

قیمت

روز اول هفته

روز آخر هفته

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۱۴ هزار و ۲۶۷ تومان

۱۱۵ هزار و ۳۶۴ تومان

مثقال طلا

۴۹۵ هزار تومان

۴۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان

اونس در بازار جهانی طلا

۱۲۵۴ دلار و ۴۱۰ سنت

۱۲۵۷ دلار و ۶۰ سنت

نوع سکه

   

سکه تمام طرح جدید

یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان

یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان

نیم سکه

۶۳۹ هزار تومان

۶۴۵ هزار تومان

ربع سکه

۳۶۹ هزار تومان

۳۷۶ هزار تومان

سکه گرمی

۲۴۹ هزار تومان

۲۵۱ هزار تومان

نوع ارز

   

دلار آمریکا

۳۷۳۶ تومان

۳۷۵۹ تومان

یورو

۴۲۴۳ تومان

۴۲۸۷ تومان

پوند انگلستان

۴۸۴۷ تومان

۴۸۵۷ تومان

لیر ترکیه

۱۰۹۸ تومان

۱۱۰۴ تومان

یوان چین

۵۶۹ تومان

۵۷۰ تومان

درهم امارات

۱۰۲۲ تومان

۱۰۲۸ تومان

 

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید