Performancing Metrics

تأسیس انجمن صادركنندگان نمونه ایران | اتاق خبر
کد خبر: 396814
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396 - 11:23
ابراهمیم جمیلی خبر داد:
انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران تاسیس شد، این تشکل که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ثبت رسید پس از برگزاری مجمع عمومی هیات مدیره خود را انتخاب کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از اگزیم نیوز، انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران تاسیس شد. این تشکل که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ثبت رسیده پس از برگزاری مجمع عمومی هیات مدیره خود را انتخاب کرد. در اولین جلسه هیات مدیره این انجمن ابراهیم جمیلی به سمت رییس هیات مدیره، علی شریعتی مقدم به سمت نایب رئیس اول، محمدرضا فرشچیان نایب رئیس دوم، علیرضا آقازاده به عنوان خزانه دار و سیدمصطفی موسوی به سمت منشی انتخاب شدند.

 همچنین فراز جبلی به عنوان سمت دبیر کل انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران منصوب شد. گفتنی است که انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران متشکل از شرکت هایی است که به عنوان صادرکننده نمونه و برتر کشوری و استانی در ادوار مختلف برگزیده شده اند. از اهداف این انجمن ساماندهی امور صادرات از طریق همفکری میان شرکت های بزرگ صادراتی کشور، روان سازی و حذف تشریفات رائد تجاری و اطلاع رسانی در خصوص برنامه های تجاری بازارهای هدف و توسعه همکاریهای دوجانبه این بازارها ذکر شده است.

ابراهیم جمیلی رئیس خانه اقتصاد ایران و رئیس هیات مدیره انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران در گفتگو با اگزیم نیوز درباره این انجمن گفت: این انجمن یک تشکل تخصصی از صادرکنندگان نمونه کشور است که به طور مستمر در حوزه صادرات فعالیت می کنند.

وی در ادامه افزود: اصولا صادرکنندگان نمونه از لحاظ کیفیت و برند جهانی حرف برای گفتن دارند.این انجمن باید خیلی وقت پیش تشکیل می شد تا در امر بازاریابی، بازارداری و هماهنگی صادرکنندگان داخلی موثر واقع شود. اعضا این انجمن از صادرکنندگان به نام کشور هستند و تلاش داریم در این انجمن با برگزاری کلاسهای آموزشی و سمینارهای تخصصی مرتبط با امر صادرات در پیدا کردن بازارهای جدید به صادرات کمک کنیم.

جمیلی با اشاره به عدم وجود صادرات مستمر در کشور گفت: مقطعی بودن صادرات یکی از مشکلات این حوزه است. متاسفانه در دراز مدت نتوانسته ایم بازارهای صادراتی خود را حفظ کنیم. به غیر از کالاهای سنتی و پتروشیمی که تقریبا بازارهای مشخصی داریم در سایر بازارها علی الخصوص در بازارهای صنعتی مشکلات زیادی داریم.فکر می کنم تشکیل انجمن صادرکنندگان نمونه یک حرکت خوب و اثرگذار برای برطرف کردن این دست مشکلات حوزه صادرات است.

 ابراهیم جمیلی با اظهار امیدواری از بهبود فضای صادراتی در کشور گفت: تلاش می کنیم در این انجمن نیروهای جدید و موثری را وارد کارزار صادراتی کرده و به ارتقای سطح صادرات کشور کمک کنیم.

 

 

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید