Performancing Metrics

واحدهای تولیدی کشاورزی به طرح رونق تولید اضافه شدند | اتاق خبر
کد خبر: 397084
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1396 - 13:19
در حالی که واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی مشمول طرح رونق تولید در سال ۱۳۹۶ بودند بنابر درخواست وزارت جهاد کشاورزی واحدهای تولیدی این بخش نیز به طرح رونق تولید جهت ارائه تسهیلات بانکی اضافه شدند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طرح رونق تولید در سال گذشته برای اولین بار در دولت یازدهم به اجرا درآمد و در مجموع حدود ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی رقمی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند. بنابراین مجددا بر اساس دستور ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصمیم بر این شد تا طرح رونق تولید در سال جاری نیز ادامه یابد و به ۱۰ هزار واحد تولیدی ۲۰ هزار میلیارد تومان و به ۵۰۰۰ واحد کوچک، متوسط و بزرگ صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر جهت بهسازی پرداخت شود.

در این راستا بر اساس درخواست حجتی وزیر جهاد کشاورزی و موافقت ستاد فرماندهی مقاومتی قرار بر این شد تا واحدهای تولیدی کشاورزی نیز مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید در این طرح طی سال جاری شوند و با فراهم آمدن امکان ثبت نام برای واحدهای کشاورزی، واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی، واحدهای تولیدی محصولات گلخانه‌ای و واحدهای پرورش ماهی در قفس نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه مورد نظر درخواست خود را ثبت کرده و از مزایای طرح رونق تولید بهره‌مند شوند.

طرح رونق تولید از مجموعه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که در سال گذشته با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت به تصویب ستاد مقاومتی رسید و با توجه به عملکرد صورت گرفته توسط بانک مرکزی، بانک‌های عامل، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی در کشور اجرایی شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید