Performancing Metrics

سپرده گذاران آرمان از مراجعه به شعبه های موسسه بپرهیزند | اتاق خبر
کد خبر: 397299
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1396 - 10:58
موسسه ملل:
موسسه اعتباری ملل که مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتباری وحدت(آرمان) را بر عهده دارد از سپرده گذاران آن تعاونی خواست تا انتشار اطلاعیه های بعدی از تماس تلفنی یا مراجعه به شعبه های این موسسه خودداری کنند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، شامگاه چهارشنبه موسسه اعتباری ملل در اطلاعیه ای اعلام کرد: این ساماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و برنامه ریزی لازم در روزهای آتی آغاز می شود.

بر پایه این اطلاعیه، همه امور مربوط به مشتریان تعاونی اعتباری وحدت در شعبه هایی که افتتاح حساب کرده اند انجام می شود.

موسسه اعتباری ملل تاکید کرد وظیفه خود می داند از همه ظرفیت ها، برای کمک به هموطنان استفاده کند تا مشکل به وجود آمده در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.

تعیین تکلیف آخرین تعاونی های اعتباری غیرمجاز برای ساماندهی بازار غیر متشکل پولی، با تصمیم بانک مرکزی و تفاهم با بانک های تجارت، آینده و موسسه اعتباری ملل به سرانجام رسید.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز در صفحه تلگرام خود نوشت: پاکسازی اقتصاد کشور از وجود موسسه های غیرمجاز مالی که 2دهه در تار و پود اقتصاد رخنه کرده بودند، با دشواری‌هایی روبرو بود اما بانک مرکزی با انجام وظیفه و مسوولیت ذاتی و قانونی خویش، موفق شد زودتر از موعد وعده داده شده، آخرین میخ را بر تابوت غیرمجاز‌ها بکوبد.

«ولی الله سیف» افزود: اکنون فقط سه تعاونی اعتبار غیر مجاز وجود دارد که قرار است طبق تفاهم انجام شده توسط بانک‌هایی که نسبت به همکاری با بانک مرکزی ابراز تمایل کرده‌اند، با هماهنگی مرجع قضایی منحل و تصفیه شده و از محل دارایی‌های آنها و مبالغی که موسسان و سهامدارانشان باید تامین کنند، همه بدهی‌ها به مرور متناسب با نقد شوندگی دارایی ها تسویه شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید