Performancing Metrics

مصرف برق دوباره افزایشی شد | اتاق خبر
کد خبر: 397460
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1396 - 16:52
پیک مصرف برق در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش بیش از ۴ هزار مگاواتی روبرو شد و عدد ۵۲ هزار و ۷۵۳ مگاوات را ثبت کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پیک مصرف برق در روز گذشته (شنبه) با افزایش ۵ هزارو ۶۱۴ مگاواتی نسبت به روز جمعه گذشته، به ۵۲ هزار و ۷۵۳ مگاوات رسید.

بر اساس این گزارش، پیک مصرف برق در مدت مشابه سال گذشته ۴۸ هزارو ۱۵۲ مگاوات بوده که با این حساب می‌توان گفت پیک مصرف برق ۴۶۰۱ مگاوات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

همچنین میزان مبادلات برق ایران با کشورهای همسایه در روز گذشته به میزان یکهزارو ۷۴۰ مگاوات بوده، از میزان مبادله برق فوق، ۱۲۲۷ مگاوات مربو ط به صادرات برق به کشورهای منطقه و ۵۱۳ کیلووات نیز سهم ایران از واردات برق از همسایگان بوده است.

از سوی دیگر ذخیره برق در نیروگاه‌های کشور در روز شنبه ۱۵۹۷ مگاوات بوده که در مقایسه با روز جمعه ۱۷۳۳ مگاوات، ‌۱۳۶ مگاوات کاهش داشته است.

راهکار اساسی برای بهره‌مندی تمامی هموطنان از خدمات برق در این روزهای گرم تابستانی، مدیریت مصرف باشد، روزهایی که به مراتب برای هموطنان جنوب کشور گرم‌تر و سخت‌تر بوده و بالطبع در این مناطق نیاز به خدمات برق بسیار ضروری تر است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید