Performancing Metrics

واحدهای افتتاح شده مسکن مهر چقدر است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 397925
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396 - 18:17
تا روز ۲۲ مردادماه سال جاری یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۲۹ واحد مسکن مهر تکمیل و افتتاح شده که سهم دولت یازدهم از این تعداد ۴۵ درصد بوده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تا روز ۲۲ مرداد ماه سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۸۳۹ هزار و ۶۹۵ واحد مسکن مهر تکمیل و افتتاح شده که سهم دولت یازدهم از این تعداد ۸۲۹ هزار و ۴۹۴ واحد معادل ۴۵ درصد بوده است.

همچنین تعداد واحدهای تحویل شده یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۴۵۲ واحد بوده که ۸۷۸ هزار و ۵۳۳ واحد معادل ۵۶ درصد توسط دولت یازدهم انجام شد.

تعداد واحدهایی که سند برایشان صادر شده نیز یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۴۳۱ واحد بوده که ۶۳۴ هزار و ۹۸۷ واحد آن معادل ۵۵ درصد توسط دولت یازدهم صادر شده است.

تاکنون یک میلیون و ۳۳۳ هزار و ۲۳۷ واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده که عملکرد دولت یازدهم ۸۵۴ هزار و ۸۰۵ واحد معادل ۶۴ درصد بوده است.

از سوی دیگر برای یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۵۱ واحد انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب نصب شده و یک میلیون و ۹۱ هزار و ۸۴۶ واحد دارای قرارداد  از خدمات و انشعابات برخوردار نیست.

همچنین ۴۷۸ مدرسه، ۴۴۲ مسجد، ۴۹ کلانتری و ۴۳ مرکز بهداشتی و درمانی تاکنون اتمام یافته که مربوط به خدمات روبنایی در پروژه‌های مسکن مهر است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید