Performancing Metrics

واگذاری گروه ملی متوقف شود | اتاق خبر
کد خبر: 398056
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1396 - 13:50
نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: خواستار توقف واگذاری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تا روشن شدن جنبه های آن و شفاف سازی در این زمینه هستیم.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، همایون یوسفی اظهار کرد: چند روز قبل برای دومین بار، حسین زاده مدیرعامل بانک ملی کشور را در حاشیه جلسه مجلس دیدم و در خصوص مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با او صحبت کردم.

وی افزود: شنبه گذشته در دفتر وی جلسه ای با او داشتم و روی مشکلات گروه ملی و فولاد صحبت هایی رد و بدل و قرار شد که بالاخره مبالغی از جانب بانک ملی ایران به حساب گروه ملی واریز شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با اشاره به واریز شدن این مبلغ و تسویه بخشی از حقوق معوق پرسنل ادامه داد: در آن جلسه همچنین خواستار توقف واگذاری شرکت متوقف تا زمان روشن شدن جنبه های آن نیز شدیم.

یوسفی تأکید کرد: به صورت جدی پیگیر مشکلات شرکت گروه ملی هستیم تا هرچه زودتر به ثبات قبلی خودش برگردد.

وی همچنین عنوان کرد: در خصوص مشکلات آب خوزستان تذکری در صحن علنی مجلس به رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی نیرو دادم و گفتم انتقال آب خط قرمز مردم خوزستان است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس در پایان گفت: در این تذکر را به بیطرف اعلام کردم که اگر وزیر شدید امیدواریم در موضوع انتقال آب هم بیطرف باشید.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید