Performancing Metrics

وزارت نیرو وزیر تصمیم گیر و قاطع می‌خواهد | اتاق خبر
کد خبر: 398360
تاریخ انتشار: 3 شهریور 1396 - 14:45
رییس هیات مدیره سندیکای برق ایران مطرح کرد؛
باعدم رای اعتماد بهارستانی‌ها به حبیب الله بیطرف، گزینه پیشنهادی دولت دوازهم برای وزارت نیرو، باید بررسی کرد که گزینه پیشنهادی برای تصدی این پست باید چه ویژگی هایی داشته باشد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا کلاهی رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق با تاکید بر اینکه وزارت نیرو یک وزیر تصمیم گیر و قاطع می خواهد گفت: گزینه پیشنهادی دولت در این زمینه باید در مسائل مدیریتی توانمند باشد.

وی افزود: وزیر  نیرو در دولت دوازدهم هم باید به مسائل اقتصادی اشراف داشته باشد و هم به مسائل آبی و برقی؛ اما بیش از آنکه دید فنی وزیر نیرو به مسائل آبی و برقی مهم باشد، قدرت مدیریتی وی در مسائل اقتصادی اهمیت دارد.

کلاهی با بیان اینکه امروزه مشکلات اقتصادی در زمینه اقتصاد آب وبرق مهمترین دغدغه صنعت آب و صنعت برق کشور است، گفت: طبیعتاً باید وزیری انتخاب شود که در زمینه های مدیریتی توانمند باشد.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: سازمان ها و شرکت های بزرگی در بخش خصوصی وجود دارند که امروز در صنعت آب و صنعت برق بسیار موفق عمل می کنند اما مدیریت ارشد آنها در زمینه آب یا برق متخصص نیست اما در زمینه های مدیریتی توانمند است و می تواند با مدیریت درست از ظرفیت های متخصصان استفاده بهینه کند.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق با بیان اینکه در این خصوص گزینه های متعددی هم در وزارت نیرو و هم در خارج از وزارت نیرو وجود دارد، گفت: خوب است وزیری که توانمندی های مدیریتی قوی داشته باشد در بدنه وزارت نیرو نیز باشد و در عین توانمندی مدیریتی، با مسائل فنی و تخصصی نیز آشنایی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید