Performancing Metrics

شعبه‌ اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا در شیراز راه‌اندازی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 398607
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1396 - 11:01
عضو هیات نمایندگان اتاق شیراز خبر داد
بر اساس تفاهم‌نامه اتاق مشترک با اتاق ایران و ایتالیا، شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز به زودی آغاز به کار می کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از اتاق ایران، بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی شیراز و اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا، به زودی شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز آغاز به کار می‌کند.

یلدا راهدار، عضو هیات نمایندگان اتاق شیراز ضمن اعلام این خبر به «پایگاه خبری اتاق ایران» گفت: اتاق مشترک ایران و ایتالیا یکی از بزرگ‌ترین اتاق‌های بازرگانی مشترک ایران با کشورهای اروپایی است که خدمات خوبی در بخش‌های مختلف به فعالان اقتصادی ارائه می‌کند.

وی افزود: ایتالیا مناسبات اقتصادی و تجاری خوبی با کشور ما دارد و افتتاح شعبه اتاق مشترک ایران و ایتالیا در شیراز، فرصت خوبی برای حضور پایدار کالاهای تولیدی استان فارس در بازار این کشور است.

راهدار بابگفت: اتاق مشترک ایران و ایتالیا در زمینه‌هایی ازجمله همکاری و گسترش روابط اقتصادی، کمک به انجام معاملات تجاری-بازرگانی و اقتصادی، تبادل تکنولوژی بین بازرگانان ایرانی و ایتالیایی، ایجاد شرایط برای سرمایه‌گذاری در هر دو کشور و سازمان‌دهی نشست‌ها و سمینارها و برپایی نمایشگاه‌ها فعال است.

او ادامه داد: ایجاد شعبه‌ای از این اتاق مشترک در اتاق شیراز، نویدبخش اتفاقات مثبت برای فعالان بخش خصوصی فارس است.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید