Performancing Metrics

افت بیش از ۹ هزار تومانی نرخ سکه تمام | اتاق خبر
کد خبر: 400948
تاریخ انتشار: 27 مهر 1396 - 16:42
بررسی ها نشان داد؛
نرخ انواع سکه در بازار امروز تهران، با نوسان همراه بود و قیمت سکه تمام بیش از ۹ هزار تومان کاهش یافت؛همچنین قیمت دلار نیز با افت ۶ تومانی، ۴۰۱۴ تومان قیمت خورد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه در بازار تهران (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۹ هزار و ۹۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۸۰۰ تومان دادوستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵ هزار و ۲۰۰ تومان افت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد افت ۴ هزار و ۱۰۰ تومانی بود و ۶۵۷ هزارتومان معامله شد.

ربع سکه بهار آزادی نیز با کاهش۶ هزار و ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۷۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۳ هزار و ۵۰۰ تومان افت، ۲۵۱ هزار تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار با ۵۰۶ تومان افزایش ۱۲۳ هزار و ۲۳۶ تومان ارزش‌گذاری شده بود.

صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۶ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۱۴ تومان فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۶ تومان کاهش ۴ هزار و ۸۰۵ تومان و هر پوند با یک تومان افزایش ۵ هزار و ۳۵۴ تومان بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید