Performancing Metrics

آیا سامسونگ گلکسی، اس ۹ مینی را عرضه می‌کند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 402240
تاریخ انتشار: 25 آبان 1396 - 17:43
بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ قرار است نسخه کوچکتر اس ۹ مینی را سال آینده میلادی به بازار عرضه کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، همواره قبل از انتشار نسخه های جدید گوشی های همراه و پرچمدار، شایعات زیادی منتشر می شود و یکی از آنها در خصوص عرضه گوشی کوچک اس ۹ مینی S9 mini است که برآورد شده است  سامسونگ در سال آینده میلادی آن را تولید کرده و به بازار عرضه کند.

با توجه به آنکه گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، تحلیلگران بسیاری برآورد کرده اند که سامسونگ در کنار رونمایی از پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس ۹ در سال آینده میلادی ۲۰۱۸، نسخه کوچکتر آن اس ۹ مینی را نیز معرفی خواهد کرد.

نخستین بار وب سایت Valuewalk این اطلاعات را منتشر کرده است که گزارش کرده اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ مینی در صورت عرضه، ۴ اینچ خواهد بود.

همچنین طبق گزارش های منتشر شده، نسخه گلکسی اس ۹ مینی دارای لبه های خمیده و منحنی بوده که می تواند در زیبایی و جذابیت آن تا حدود زیادی موثر باشد.

سال گذشته شرکت اپل نیز پس از معرفی گوشی های پرچمدار خود، نسخه ای تحت عنوان آیفون SE روانه بازار کرد که چون ویژگی هایش شباهت زیادی با آیفون ۵ اس داشت با استقبال خوبی روبرو شد. از آنجاکه رقابت سامسونگ و اپل بسیار زبانزد شده است، احتمال عرضه و معرفی سامسونگ اس ۹ مینی منطقی به نظر می رسد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید