Performancing Metrics

سند ملی با محوریت «کار شایسته» تدوین می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 402249
تاریخ انتشار: 25 آبان 1396 - 19:35
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سند ملی مبتنی بر کار شایسته در کشور تدوین می شود .
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عیسی منصوری پنجشنبه ( ۲۵ آبان ماه) در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همچنین برنامه ملی اشتغال فراگیر بر محور تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه برنامه اشتغال فراگیر در دولت تصویب شده است، بیان کرد: این برنامه توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ۲۰هزار میلیارد تومان یارانه حداقل دو و حداکثر هفت درصدی در حوزه اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده است. طرح کارورزی نیز از هدفگذاری های انجام شده است.

منصوری تصریح کرد: در برنامه های گذشته توسعه، خروجی های مناسب سیاستی درحوزه اشتغال نداشتیم، اما در برنامه ششم سیاست گذاری های مناسبی انجام شده است.

وی ادامه داد: توجه به ظرفیت های منطقه ای در تولید و اشتغال مورد تاکید است. اصلاح تعرفه های مواد اولیه و اصلاح قانون و اتصال صنعتگران به بازار جهانی در اشتغالزایی پایدار موثر است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در راستای توسعه روستایی نیز اقدامات مناسبی انجام شده است. استفاده بهینه از زیرساخت های ایجاد شده در روستاها ضروری است.

منصوری با اشاره به اینکه باید موضوع تولید و اشتغال در روستاها صرفا تولید و اشتغال نباشد و توسعه روستایی نیز لازم است، اضافه کرد: برای کاهش مهاجرت از روستا به شهر با توسعه روستاها و اشتغال زایی و هدف‌گذاری مناسب تلاش شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید