Performancing Metrics

سهام آسیایی بالا رفت | اتاق خبر
کد خبر: 402280
تاریخ انتشار: 26 آبان 1396 - 18:00
با امید به قانون مالیاتی و سود سهام آمریکا؛
روز جمعه درحالی‌که سود قوی سهام در آمریکا و یک گام رو به جلو در کنگره درباره تصویب قانون مالیاتی فضای بازار را روشن کرد، سهام آسیایی رشد قدرتمندی داشت.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز جمعه درحالی‌که سود قوی سهام در آمریکا و یک گام رو به جلو در کنگره درباره تصویب قانون مالیاتی فضای بازار را روشن کرد، سهام آسیایی رشد قدرتمندی داشت. این درحالیست که سرمایه‌گذاران به مشکلات متعددی که همچنان بر سر راه تصویب این برنامه قرار دارد اشاره داشتند.

اما پس از این که وال‌استریت ژورنال در گزارشی منتشر کرد که طی ماه گذشته تیم بازرسی ویژه رابرت مولر ده‌ها نفر از مقامات دولت و کمپین انتخاباتی ترامپ را در مورد اسناد کلیدی مرتبط با روسیه احضار کرده است، دلار افت کرد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن ام‌اس‌سی‌آی، ۰.۸ درصد رشد کرد درحالی که شاخص نیکی۲۲۵ ژاپن ۰.۴ درصد بالا رفت و به بهبود خود پس از ثبت پایین‌ترین میزان میان‌روزی سه هفته‌ای خود در روز پنجشنبه، ادامه داد.

در پایان معاملات روز پنج‌شنبه هر سه شاخص اصلی وال‌استریت رشد شدیدی داشت که بیشتر از  سود بالای وال‌مارت و سیسکو (به دنبال انتشار عملکرد موفق این شرکت‌ها)، نیرو گرفته بود.

عملکرد این هفته اس‌اندپی۵۰۰ با ۰.۸۲ درصد سود  در معاملات پنج‌شنبه، یک روز پس از ثبت پایین‌ترین میزان ۳ هفته‌ای خود، به مثبت تغییر کرد درحالی‌که شاخص کامپوزیت نسدق با جهش ۱.۳ درصدی خود در رکورد ۶۷۹۳.۲۹ واحد، بسته شد.

هرچند در بازار ارز به دنبال انتشار گزارشی از این که تیم بازرسی مولر بیش از ۱۰ نفر از دولت ترامپ را برای تحقیقات خود احضار کرده است، دلار حال‌وهوای خوب خود را از دست داد و سقوط گسترده‌ای داشت.

دلار با سقوطی نیم درصدی در برابر ین به نرخ ۱۱۲.۴۶ ین رسید که کمترین سطح آن در طول بیش از یک ماه است.

یورو در مقابل دلار ۰.۴ درصد رشد کرد و دوباره به اوج یک ماهه ۱.۱۸۶۲ دلار خود که در روز چهارشنبه هم ثبت کرده بود دست یافت.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید