Performancing Metrics

ضرورت بازنگری در روش‌های فروش اموال تملیکی | اتاق خبر
کد خبر: 403091
تاریخ انتشار: 14 آذر 1396 - 21:22
رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد باید در روش‌های فروش اموال سازمان تملیکی بازنگری شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جمشید قسوریان جهرمی در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، برنامه راهبردی تحول سازمان را ابلاغ کرد.

وی ضمن تبیین شرایط موجود، برنامه های راهبردی را برای پیشبرد اهداف کلان سازمان تشریح کرد و گفت: توسعه ارتباطات سازمانی، سیستمی کردن فرآیندها و اصلاح روش بازرگانی فروش ، گسترش شبکه فروش ، روان سازی فروش کالاها ، اصلاح ساختار سازمانی و ارتقاء سرمایه های انسانی از اولویت های مدیریتی این سازمان به شمار می آید و ضرورت دارد برای برون رفت از وضعیت موجود اقدامات عاجلی در این خصوص صورت پذیرد .

رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با تاکید بر تفویض اختیار بر مدیران اجرایی افزود : بر این باور هستم که با تفویض اختیار واگذاری امور به مدیران اجرایی، فرآیند های سازمانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و ضرورت دارد نظارت بر عملکرد نیز جهت بهبود مستمر به موازات آن افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت نقش و ماموریت‌های سازمان اموال تملیکی افزود: در روش‌های موجود فروش اموال باید بازنگری صورت گیرد ، چرا که ما امانت دار دولت و ملتیم و این اموال به صورت امانتی در اختیار ماست و لازم است با نهایت تقوا در خصوص این اموال که از سویی بیت المال و از سوی دیگر حق الناس محسوب می شوند، عمل کنیم.

قسوریان جهرمی با اشاره به ضرورت افزایش تحرک و پویایی در بدنه عملیاتی سازمان افزود : ساختار نیروی انسانی نیازمند توجه و تقویت است و باید استعداد و توانمندی نیروی انسانی به ویژه مدیران مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود : در این سازمان باید همیت و تعلق سازمانی کارکنان افزایش یابد چرا که این اهمیت موجب افزایش عزت سازمانی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی در ادامه با توجه به برقراری ارتباط سیستمی با گمرک افزود: بسیاری از کالاهای متروکه با برقراری ارتباط سیستمی با گمرک جهت تعیین تکلیف در اختیار سازمان قرار می گیرند و ضرورت دارد در خصوص تعیین تکلیف این کالاها با جدیت بیشتری عمل شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید