Performancing Metrics

آمادگی کامل دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 403800
تاریخ انتشار: 30 آذر 1396 - 20:22
رحمانی فضلی خبر داد:
وزیر کشور از آمادگی کامل دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها خبر داد و گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از رسانه های رسمی دریافت کنند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به موضوع زلزله شب گذشته در تهران اظهار داشت: از زمان وقوع این حادثه تمامی مسئولان و دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها که تحت تاثیر این حادثه بودند در آمادگی کامل بودند و اکنون این آمادگی در تمامی سطوح وجود دارد.

وی در ادامه افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگی ها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.

وزیر کشور از همگرایی تمامی دستگاه ها برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را تنها از صدا و سیما و رسانه های رسمی کشور دریافت کنند.

رحمانی فضلی از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و گفت: امنیت کامل در تمامی این استان ها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید