Performancing Metrics

آخرین وضعیت بسته ۱۰ هزار میلیارد تومانی وزارت صنعت | اتاق خبر
کد خبر: 405108
تاریخ انتشار: 28 دی 1396 - 14:03
تا پایان آبان‌ماه سال جاری به ۵ هزار و ۴۳۱ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در راستای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و نیز طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، رقمی معادل ۳۷ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طرح ۱۰ هزار میلیارد تومانی به منظور حمایت از تولید و اشتغال ۱۰ هزار بنگاه اقتصادی و تامین مالی ۶۰۰۰ واحد نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی حداقل ۶۰ درصد از جمله طرح‌هایی بود که در سال جاری توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت مدنظر قرار گرفت.

در همین راستا به منظور تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تا پایان آبان ماه سال جاری در مجموع ۳۷ هزار و ۲۸۱ طرح ثبت نام کرده‌اند که ۱۵ هزار و ۵۵۸ طرح به ارزش ۱۱۳ هزار و ۶۶ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تا پایان آبان ماه سال جاری به ۵ هزار و ۴۳۱ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در راستای اقتصاد مقاومتی جمعا ۳۷ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

علاوه بر این بیشترین تعداد طرح‌های دریافت‌کننده تسهیلات در این بخش مربوط به استان اصفهان با ۳۴۰ طرح بوده که به این طرح‌ها در مجموع یک هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. همچنین بیشترین میزان پرداخت با حدود ۴۰۰۰ میلیارد ریال مربوط به استان البرز بوده که به ۲۴۷ طرح در این استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید