Performancing Metrics

پروازهای مشهد تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند | اتاق خبر
کد خبر: 406907
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396 - 13:23
آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌ها
با آغاز موج جدیدی از بارش‌ها در نقاط مختلف کشور وضعیت تعدادی از فرودگاه‌ها به دلیل کاهش دید افقی به مرحله‌ای رسیده که امکان برقراری بعضی از پروازها در آن وجود ندارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها در حال حاضر میزان دید افقی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به کمتر از ۶۰۰ متر رسیده و این موضوع باعث به تاخیر افتادن تعدادی از پروازها شده است.

این شرکت اعلام کرده مسافران این فرودگاه باید تا اطلاع‌ ثانوی انتظار تاخیر داشتن پروازهایشان را داشته باشند و از این رو باید پیش از عزیمت به فرودگاه از زبان دقیق انجام پروازهایشان مطلع شوند.

با وجود بارش‌هایی که از شب گذشته در شهر تهران ادامه داشته، در حال حاضر پروازها در دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی طبق روال معمول ادامه دارد. با این وجود به دلیل امکان وجود مشکلات جوی در بعضی از مسیرهای داخلی مسافران می‌توانند پیش از عزیمت به فرودگاه شرایط دقیق جوی پروازهایشان را رصد کنند.

در فرودگاه‌های خوزستان نیز که در روزهای قبل به  دلیل افزایش میزان گرد و غبار امکان برقراری تعدادی از پروازها فراهم نشده بود، در حال حاضر دید افقی به سطح کافی رسیده و پروازها طبق برنامه در دستور کار قرار دارد.

تابلوی پروازهای فرودگاه‌های اردبیل، تبریز، یاسوج، شیراز و اصفهان نیز نشان‌دهنده آن است که با وجود تداوم بارش‌ها در برخی از مناطق در حال حاضر امکان برقراری پروازها در تمامی این فرودگاه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید