Performancing Metrics

دولت مردم را دلال سکه و ارز کرد | اتاق خبر
کد خبر: 409081
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397 - 16:44
ابراهيم جميلي با تأکید براینکه اتفاقات اخیر بازار ارز نشان می دهد تمام دستاورد دولت یازدهم در کنترل نرخ تورم طی ماه‌های آینده از بین خواهد رفت، گفت:بیایید با مردم صادقانه صحبت کنید که چرا مردم باید دلال سکه و ارز باشند.

به گزارش اتاق خبر، ابراهیم جمیلی در گفت‌وگو با تسنیم، با ناگوار دانستن افزایش قیمت دلار آن هم در عرض یک روز، اظهار داشت: روز گذشته بازار شاهد افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت ارز بود که این موضوع به هیچ عنوان برای اقتصاد کشور قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه متأسفانه در شرایط افزایش نرخ ارز همه ضرر می‌کنند، افزود: در حال حاضر تولیدکنندگان و صادر کنندگان احساس امنیت نکرده و منتظر تعیین و تکلیف اوضاع هستند. جالب اینجاست که تیم اقتصاد دولت نیز سکوت کرده و خبری از موضع گیری آنها به گوش نمی‌رسد.

این کارشناس اقتصادی با تأکید بر اینکه سکوت آنها باعث شده تا شبهه‌های مختلفی در بازار مطرح شود، گفت: یکی از این شبهه‌ها تأمین ریالی بودجه دولت است که بنده با این موضوع مخالفم اما روشن نبودن برنامه‌ دولت عاملی شده تا شایعه‌های مختلفی مطرح شود.

وی با تأکید براینکه اتفاقات اخیر بازار ارز نشان می دهد تمام دستاورد دولت یازدهم در کنترل نرخ تورم طی ماه‌های آینده از بین خواهد رفت، اظهارداشت: بازار به شدت متورم شده و خبری از رونق نیست که این اوضاع به سود هیچ کس نخواهد بود.

جمیلی خطاب به مسئولان دولتی گفت: بیایید با مردم صادقانه صحبت کنید که دلایل این موضوع چیست چرا مردم باید دلال سکه و ارز باشند. شرایط اصلا برای کسب و کار خوب نیست. تولید منفی شده و به جای حمایت از تولید ما داریم ضربه‌های کاری را به آنها می‌زنیم.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید