Performancing Metrics

افزایش تا ۱۲ درصدی قیمت انواع چیپس و پفک | اتاق خبر
کد خبر: 410842
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397 - 12:28
دبیر اتحادیه چیپس و اسنک خبر داد
دبیر اتحادیه چیپس، اسنک و فرآورده‌های غلات از افزایش متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصدی انواع چیپس و پفک در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید مهدی رضوی با اشاره به این‌که در سال ۱۳۹۶ قیمت انواع چیپس و پفک با افزایش روبه‌رو نشده، اظهار کرد: در سال جاری تولید کنندگان با توجه به افزایش هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، دستمزد، کارتن، سلفون و بسته‌بندی درخواستی را به اتحادیه چیپس، اسنک و فرآورده‌های غلات ارائه کردند تا قیمت این محصولات افزایش یابد.

وی ادامه داد: در نهایت با افزایش قیمت انواع چیپس و پفک در سال جاری موافقت شد و شاهد افزایش متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصدی قیمت‌ها همزمان با افزایش وزنی این محصولات هستیم.

دبیر اتحادیه چیپس، اسنک و فرآورده‌های غلات با اشاره به این‌که علاوه بر افزایش قیمت چیپس و پفک وزن این محصولات نیز افزایش یافته است، گفت: تنها شاهد افزایش قیمت انواع چیپس و پفک نیستیم، بلکه در کنار این رشد، وزن انواع این محصولات نیز افزایش یافته و به طور متناسب با یکدیگر رشد پیدا کرده است.

رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شایبه‌های مختلفی در ارتباط با عدم صحت وزن انواع چیپس وجود دارد، تصریح کرد: این مساله درست نیست، چرا که سازمان ملی استاندارد به صورت مداوم انواع نمونه‌برداری، کنترل و بازرسی‌ها را انجام می‌دهد و به هیچ وجه نمی‌توان وزن‌ محصولات را کمتر از میزان درج شده بر بسته‌بندی آن روانه بازار کرد.

وی همچنین در خصوص پایین‌بودن کیفیت برخی محصولات تولیدی به ویژه در حوزه چیپس، اظهار کرد: مقوله کیفیت یک بحث رقابتی است و برخی برندها نسبت به برندهای دیگر از نظر کیفی دارای برتری هستند و این مشتریان هستند که تصمیم می‌گیرند در کدام محصول استفاده کنند.

در حالی قیمت انواع چیپس و پفک در سال گذشته با رشد قیمت روبه‌رو نشد اما در سال جاری تولید کنندگان این محصولات تصمیم به افزایش متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصد انواع چیپس و پفک کردند که این مساله در حال حاضر در دستور کار آنها قرار گرفته و شاهد رشد قیمت انواع چیپس و پفک در بازار هستیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید