Performancing Metrics

۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند | اتاق خبر
کد خبر: 410920
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1397 - 19:53
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش تقاضای عمومی و جامعه رسانه‌ای کشور برای رفع فیلتر توئیتر و فعالیت جوانان و رسانه‌ها در این فضا، امروز نامه‌ای با تایید وامضاء هشت نفر از اعضا کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (۶ نفر از اعضاء دولت و دو نفر از نمایندگان مجلس ) برای دادستان کل کشور مبنی بر طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رفع فیلتر توئیتر ارسال شده است. 

در این نامه با اشاره به دلایل منطقی و مستند برای رفع فیلتر توئیتر ، این فضا را فضایی برای نقش آفرینی موثرتر برای فعالین رسانه‌ای کشور و جوانان مطرح نموده است چرا که استفاده از فضای رسانه‌ای بین‌المللی تاثیر بسیار قویتری در جامعه جهانی خواهد داشت .

این نامه به تایید و امضاء جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علوی وزیر اطلاعات، آوایی وزیر دادگستری، غلامی وزیر علوم، صالحی وزیر ارشاد، سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار (رئیس کمیته مخابرات مجلس) و کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس رسیده است.

اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ۱۲ نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در این کمیته، با نظر مساعد امضاء کنندگان این نامه ، توئیتر رفع فیلتر خواهد شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید