Performancing Metrics

سهام آسیایی سود دیشب وال‌استریت را دنبال کردند | اتاق خبر
کد خبر: 413729
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1397 - 11:38
پیش از دیدار آمریکا و اروپا؛
با اعلام درآمدهای بالای شرکت‌های وال‌استریت و امید به این‌که هزینه‌کردهای دولت چین رشد اقتصادی جهان را تقویت کند، سهام آسیایی رشد کردند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز چهارشنبه، با اعلام درآمدهای بالای شرکت‌های وال‌استریت و امید به این‌که هزینه‌کردهای دولت چین رشد اقتصادی جهان را تقویت کند، سهام آسیایی رشد کردند، اما پیش از دیدار روسای آمریکا و اروپا، تنش‌های تجاری در مرکز توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن، ۰.۲ درصد رشد کرد.

این شاخص پس از این‌که چین اعلام کرد سیاست‌گذاری پولی سختگیرانه‌تری را برای محدود کردن برخی تاثیرات خارجی به کار خواهد گرفت، رشد دیروز خود را ادامه داد.

شاخص کامپوزیت شانگهای پس از رسیدن به بالاترین میزان ۱ ماهه خود، تغییر چندانی نکرد؛ اگرچه این هفته، تا به این‌جا، این شاخص ۳ درصد رشد کرده است. هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۰.۶ درصد بالا رفت.

نیکی ژاپن ۰.۵ درصد به ارزش خود افزود، اما کوسپی کره‌جنوبی با افت اندکِ ۰.۱۵ درصدی مواجه شد.

در معاملات دیشب وال‌استریت، در حالیکه نتایج عملکرد درخشان شرکت آلفابت، امیدها را در مورد یک فصل اعلام درآمد قدرتمند، بالا برد، شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ در بالاترین سطح خود از ۱ فوریه تا کنون، بسته شد.

سویچیرو مونجی، اقتصاددان ارشد شرکت سرمایه‌گذاری دایوا اس‌بی در توکیو، می‌گوید: سود سهام آمریکا و برنامه مشوق‌های مالی چین، باعث تقویت سهام جهانی شده است. اعلام نتایج درآمدهای شرکت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و این نقطه کانونی اصلی بازارها خواهد بود، اما باید چشمی هم بر تحولات تجاری داشته باشند.

در بازار ارز، شاخص دلار در برابر ارزهای مهم جهان اندکی از پایین‌تری میزان دو هفته‌ای ۹۴.۲۰۷ واحد فاصله گرفت و به ۹۴.۵۶۸ واحد رسید.

در برابر ین هم دلار ۰.۰۵ درصد تقویت شد و به نرخ ۱۱۱.۲۶ ین رسید.

یورو ۰.۰۵ درصد در برابر دلار بالا رفت و نرخ خود را به ۱.۱۶۸۸ دلار رساند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید