Performancing Metrics

توقف خط تولید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ | اتاق خبر
کد خبر: 413806
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1397 - 21:02
به نظر می‌رسد که سامسونگ از این پس تولید گوشی‌های هوشمند میان رده سری گلکسی جی (Galaxy J) را متوقف خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شایعات بسیاری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ احتمالا از این پس تولید گوشی های میان رده خود را که تاکنون تحت عنوان گلکسی جی (galaxy J) معرفی و عرضه می کرد، متوقف خواهد کرد. به نظر می رسد که نام های تجاری سری گلکسی پی (Galaxy P) و گلکسی آر (Galaxy R) جایگزین سری قبلی گوشی های میان رده سامسونگ خواهند شد.

البته هنوز نمی توان به صحت این شایعات اطمینان داشت چراکه تمامی این گزارش ها توسط یک کاربر چینی با نام کاربری MMDDJ در صفحه شخصی توییترش منتشر شده است.

البته به نظر می رسد از آنجایی که سامسونگ قصد دارد به منظور افزایش رقابت پذیری خود با سایر شرکت های تولیدکننده موبایل در جهان، تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید گوشی های بالارده و پرچمدار بگذارد، می خواهد این سری از گوشی های میان رده را در یک شرکت دیگر تولید کند و تنها آنها را تحت عنوان برند مشهور و خوش آوازه خود تولید کند.

انتظار می رود پس از توقف خط تولید سری گوشی های میان رده، سری گوشی های پرطرفدار Galaxy J، Galaxy C و Galaxy On نیز متوقف شود.

این موضوع هنوز توسط سامسونگ به طور رسمی تایید نشده است و ممکن است تولید این محصولات در بازار چین یا بازارهای دیگر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید