Performancing Metrics

وزارت خانه‌های اقتصادی نیاز به اصلاح دارند | اتاق خبر
کد خبر: 415102
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1397 - 18:21
دلخوش:
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اصلاح وزارت‌خانه‌های اقتصادی در عین حال گفت که بهتر بود رئیس جمهور خودش به فکر اصلاح تیم اقتصادی می‌افتاد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید کاظم دلخوش با اشاره به  اعلام وصول  استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس  اظهار کرد: اصلاحات در ساختار دولت در شرایط فعلی یک ضرورت است به ویژه این که تیم اقتصادی دولت هم تیم قوی نیست. ما معتقدیم که وزارت خانه‌های اقتصادی نیاز به اصلاح دارد اما بهتر بود رئیس جمهور خودش به فکر اعمال این اصلاح می‌افتاد.

وی افزود:‌ آشفتگی بازار ارز در بخش مهمی ناشی از ضعف مدیریتی است که دولت هم آن را می‌پذیرد من معتقدم تشکیل بازار اولیه و ثانویه و سیاست‌های ارزی نیازمند کار کارشناسی بیشتری است و روش پایداری نخواهد بود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس ادامه داد: دولت باید همراهی کند و ضعف‌های موجود را برطرف کند و اگر افراد دیگری را سر کار می‌آورد به دنبال افراد قوی‌تری باشد.

دلخوش اضافه کرد:‌من معتقدم استیضاح‌ها نباید بدون کار کارشناسی انجام شود واگر به نقطه‌ای رسیدیم که این کار باید انجام شود نسبت به استیضاح اقدام کنیم اما این روش را که اگر خواسته‌ای داشتیم وزیر انجام نداد و او را استیضاح کنیم را قبول ندارم. اگر چه ضرورت اصلاح وزارت‌خانه‌ها را یک ضرورت جدی می‌بینم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید