Performancing Metrics

طلا هفته‌ای آرام داشت | اتاق خبر
کد خبر: 417580
تاریخ انتشار: 25 مهر 1397 - 18:06
قیمت طلا یکی از باثبات‌ترین هفته‌های خود را پشت سر گذاشت و همین مسئله موجب شده است تا میزان تقاضا و التهاب در بازار کاهش یابد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با بررسی روند قیمت طلا در هفته جاری شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها بودیم به‌گونه‌ای که حتی در پایان هفته قیمت‌ها به صورت نامحسوسی کمتر از قیمت‌های ابتدای هفته بود.

این اتفاق در حالی رخ داده است که طی چند وقت اخیر شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار طلا بودیم اما طی هفته جاری به دلیل اینکه هیچ اتفاق خاص سیاسی و اقتصادی رخ نداد، روند قیمت‌ها ثابت بود و حتی در پایان هفته شاهد کاهش قیمت نسبت به ابتدای هفته هستیم.

ثبات در بازار این هفته قیمت طلا موجب شده تا شاهد کاهش تقاضا در بازار باشیم و به همین دلیل نیز میزان داد و ستدها نسبت به هفته قبل کاهش یابد.

طبق اعلام محمد کشتی‌آرای - عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر - امروز (چهارشنبه) قیمت هر اونس طلای جهانی معادل ۱۲۲۸ دلار بود و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار به یک میلیون و ۷۸۹ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۷ عیار نیز قیمتی معادل ۴۱۳ هزار تومان داشت.

این در حالی است که در ابتدای هفته جاری قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها رقمی معادل ۴۲۲ هزار تومان بود و هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان قیمت داشت و هر اونس طلای جهانی به ۱۲۱۸ دلار رسید.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید