Performancing Metrics

استخدام ها با معیارهای شایسته سالاری همخوانی ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 419807
تاریخ انتشار: 15 آذر 1397 - 21:29
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور؛
رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه استخدام های ما با معیارهای شایسته سالاری همخوانی ندارد، گفت: استخدام های تحمیلی به نظام اداری آسیب می زند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، جمشید انصاری، در سومین همایش مدیریت منابع انسانی، گفت: استخدام های ما با معیارهای شایسته سالاری همخوانی ندارد و این مورد در بخش خصوصی بیشتر مشهود است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: اگر سرمایه گذاری ها پایین است، می توانیم سرمایه گذاری منفی را تحمل کنیم، ولی اگر سرمایه نیروی انسانی را به عنوان بخش عظیمی از سرمایه اجتماعی کشور از دست بدهیم، برنامه های توسعه دولت به خوبی پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه استخدام های تحمیلی به نظام اداری آسیب می زند، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات ناشی از تصمیات مدیران نیست، بسیاری از مدیران به جای اینکه خود را مسئول بدانند، همه تقصیرها را گردن نیروی انسانی می اندازند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: مشکل از جایی شروع شده است که اداره کشور را با بنگاه اقتصادی اشتباه گرفته ایم و نیروی انسانی را کسانی می دانیم که وظیفه دارند ماموریت های اصلی دولت را محقق و برنامه ها را تبیین و اجرا کنند و مسائل دیگر به حاشیه رفته است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید