Performancing Metrics

نباید جلوی پرداخت وام به مردم را گرفت/80 درصد مطالبات معوق در دست عده ای خاص | اتاق خبر
کد خبر: 42010
تاریخ انتشار: 10 تیر 1392 - 17:10

عضو کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به اقدام مجلس در خصوص جلوگیری از پرداخت وام های خرد زیر 5 میلیون تومان به مردم گفت:80 درصد مطالبات معوق در دست عده ای خاص است.

موید حسینی صدر در گفت و گو با اتاق نیوز گفت:کسانی که درخواست وام های زیر 5 میلیون تومان را دارند ،بر اساس نیازهای ضرروی درخواست کرده اند و مجلس و بانک ملی نباید جلوی ارائه این وام ها را بگیرند.

عضو فراکسيون رهروان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اینکه حدود 70 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق در سیستم بانکی داریم گفت:این رقم رقم کمی نیست،اما افرادی که این مطالبات را باز پرداخت نمی کنند افراد کمی هستند.

وی افزود:بانک های کشور ،به خصوص مدیران بانک ها نباید در خصوص پرداخت وام های خُرد سختگیری کنند،چرا که یکی از مهمترین اقدامات بانک ها که جزو وظایف آنهاست،ارایه تسهیلات به مردم است.

نماینده مردم خوی در پاسخ به این سوال که چرا مجلس نامه ای را به بانک ملی نوشته است مبنی بر غیر قانونی بودن مجوز پرداخت وام های خرد زیر 5 میلیون تومان به مردم که از سوی نهاد ریاست جمهوری یا وزراتخانه ها معرفی شده اند،گفت:در این خصوص بعید می دانم که نمایندگان چنین تصمیمی گرفته باشند اما باید بررسی کرد که علت این اقدام چه بوده است.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید