Performancing Metrics

احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور تا دو سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 421894
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1397 - 10:21
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
‌معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تا دو سال آینده 400 هزار واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد.

 

‌به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، علی نبیان‌ دوشنبه شب اول بهمن در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: مسکن‌های مهر که دارای پرونده حقوقی نیستند تا سال آینده به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا دو سال آینده 400 هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد، گفت: از این تعداد 100 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد انقلاب اسلامی و 100 هزار واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری احداث می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 200 هزار واحد مسکونی نیز در شهرهای جدید بوده که در سطح کشور صورت می‌گیرد، افزود: همچنین در راستای انتقال پروژه صنوف آلاینده بیرجند به خارج شهر نیز واگذاری اراضی در هیأت مدیره مصوب شده است.

نبیان به احداث شهرک آی تی در بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: در صورت تامین زیرساخت‌ها برای شهرک آی‌تی، مجوزهای لازم برای زمین مورد نیاز احداث شهرک صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسات شورای مسکن باید به صورت مستمر باشد و درخواست ما در بازنگری طرح‌های جامع شهری این است که زمینی در راستای انجام اقدامات مناسبی برای استان تهیه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خروج پادگان 04 بیرجند، خاطرنشان کرد: خروج پادگان‌ها از داخل شهر نیز یک تکلیف است که مقام معظم رهبری در مناطق مختلف کشور این مجوز را صادر کردند.

نبیان اظهار کرد: باید برای خروج پادگان، سند مالکیت هم به نام دولت جمهوری اسلامی ایران باشد و پادگان بیرجند نیز تا هفته آینده باید تعیین تکلیف شود.

وی ابراز امیدواری کرد: پروژه 798 واحدی مسکن مهر ارتش بیرجند غیر از 43 واحد مسکونی به زودی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید